  • Data: 2016-09-15 13:59:05
    Temat: Re: tani pomiar poziomu wody - realny?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >może być progowy ale z kilkoma progami (myślę że min. 3 progi - dużo,
    >średnio i mało), nie jest to niezbędne więc dużo powyżej 100zł nie może
    >kosztować

    No to teoretycznie kilkuelektrodowy oporowy moze byc, chyba, ze woda
    destylowana.

    Tylko pytanie, jak sie pozbyc elektrolizy ... prad przemienny, a moze
    pomiar krotki, sekunda co minute ... teraz elektronika czula, moze
    plynac 1uA.
    ---
    No przecież ... jak mi czujnik strawiło w 7 dni, to zrobiłem kluczowanie co
    2 minuty, więc się przez rok przynajmniej będzie trawiło. Arduino właśnie.
    Czujniki ze zwykłej płytki, więc każdy może sobie zrobić własne. I czujniki
    też mogą być inne np 3 pojemnościowe na zewnętrznej powierzchni acz nie wiem
    czy budżetu nie przekroczą.