  • Data: 2009-10-31 18:25:19
    Temat: Re: tani i dobry watomierz sieciowy
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badworm pisze:

    > Liczniki firmy Pozyton posiadają taką funkcję ale to już tak ze 300PLN
    > trzeba by wydać.

    A może wystarczy najprostszy elektroniczny licznik zużycia energii i
    wykorzystanie impulsów diody błyskającej regularnie np. 2400 razy na
    kWh. Z odstępów między impulsami można prostym AVRkiem wyliczyć
    pobieraną moc. Najlepiej od razu wziąć licznik z cyfrowym optoizolowanym
    wyjściem impulsów. Ja mam taki i działa skutecznie z ATmegą8:
    http://www.eph.pl/product/id/721,licznik-1-fazowy-en
    ergii-elektrycznej-le-01

    No i to nie jest starterkit EP tylko normalny kalibrowany licznik z
    gwarantowaną klasą dokładności pomiaru.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/