-
61. Data: 2013-07-20 16:18:50
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
>>>>>>> Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz
>>>>>>> u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma
>>>>>>> odpowiedzi.
>>>>>> A czego się spodziewałeś?
>>>>> Ja ?
>>>> Ty.
>>> No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
>>> jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
>>> uwolnienia.
>> A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
>> numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?
>
> Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
> przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)
Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-)
>
>>> I chcialem przetestowac procedure
>> I przetestowałeś.
>
> No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
> przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.
-
62. Data: 2013-07-20 16:27:04
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>
Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:09:47 +0200, J.F. napisał(a):
>>>> To przenieś się do nju.
>>> No i chyba tak zrobie, ale dyskutujemy o tym czy w demobilu nastapia
>>> zmiany ... szybko :-)
>>
>> Nie. Dyskutujemy CZY Demobil odpowiedział na kartofla.
>> A nie JAK odpowiedział.
>
> No to smiem twiedzic ze nie odpowiedzial.
A ja śmiem twierdzić że odpowiedział.
> Bo taryfa w Heyah, z ktorej klient "prawdziwego" demobilu skorzystac
> nie moze, to nie jest odpowiedz :-)
Nie. To juz jest temat JAK, a nie CZY odpowiedział.
>
>>>>>>> Przyszla odpowiedz z Heya. Nie mozemy przeniesc pana numeru, bo juz
>>>>>>> u nas jest. Czyli nie dosc ze g*, to w dodatku wcale nie ma
>>>>>>> odpowiedzi.
>>>>>>A czego się spodziewałeś?
>>>>> Ja ?
>>>> Ty.
>>> No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
>>> jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
>>> uwolnienia.
>> A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
>> numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?
>
> Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
> przeniesie.
A co miał odpowiedzieć? Że jest Orżnąć? I że uruchomili procedurę
przeniesienia numeru?
> Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)
No właśnie się skontaktował.
>
>>> I chcialem przetestowac procedure
>> I przetestowałeś.
>
> No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
> przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
Zapewne najpierw ten numer musi BYĆ w innej sieci.
> E-mail tez nic nie zawiera.
>
>>> P.S.
>>> http://www.telepolis.pl/wiadomosci/rakowski-przewaga
-non-stop-w-heyah-to-silna-marka-i-telefony,2,3,2817
4.html
>>>
>>> "Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna.
>>> Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i
>>> aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają
>>> zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i
>>> środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki
>>> ma obecnie heyah. "
>>>
>>> A w komentarzach
>>> "Ta silna marka to niby wartość dodana dla klientów ? Ze niby klient
>>> poczuje się lepiej korzystając z "silnej marki" ?:)) Pitu pitu PTC:))"
>>
>> To akurat prawda.
>
> co prawda, ze klient sie lepiej poczuje, czy "pitu pitu" ? :-)
Pitu pitu.
Nie dotyczy fanbojów iOgryzka.
>
>>> Przy czym to Heyah - klienci demobilu nie maja takiej oferty,
>>> aczkolwiek ...
>>> "Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez
>>> abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich
>>> wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty
>>> no limit nie są do niczego potrzebne. "
>>
>> Błędne rozumowanie.
>
> Ale tak wyglada odpowiedz prezesa :-)
Która jest błędna, albo marketingowa.
>
> Czy takie bledne
Oczywiście. Przeciętny klient wygaduje 250 minut, bo płaci za każdą minutę.
JAk przestanie się martwić opłatami to .... może zaszaleć.
> ... ja tam przeciw limitowi nic nie mam, lepsze to
> niz wprowadzac potem jakies dziwne ograniczenia :-)
Dziwne? Co dokładnie na myśli masz?
>
>>> I z tym sie zgadzam. Ale ... dzwonie mniej, to chce placic mniej :-P
>> To dobierz sobie prepaid. Może MiniMax ;-)
>
> A spojrz w temat - ktos wlasnie chce sobie dobrac prepaid.
> Okazuje sie ze w Demobilu nie da sie nic dobrac :-)
To dobierz sobie w Play, jakiś problem?
>
>>> Taa ... o ile predkosc internetu LTE moze przyciagnac klientow ... jak
>>> juz Demobil zacznie go oferowac, to mnie jakos nie przyciagaja inne
>>> sposoby wyciagania pieniedzy :-)
>>
>> Nie szarżowałbym z tą prędkością. LTE jest szybkie tylko w reklamach.
>
> oj nie tylko. Ale pisze to na podstawie niemieckiego vodafone.
>
A ja na podstawie polskiego Polsatu Cyfrowego. Nawet nie osiągnąłem
10Mbitów. W Łodzi.
--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D
-
63. Data: 2013-07-20 19:25:18
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 20 Jul 2013 16:18:50 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
>>>> No, mialem lekka nadzieje ze ich troche zmyli zaznaczenie ze numer
>>>> jest w Orange. Mogliby odpisac np ze siec macierzysta odmowila
>>>> uwolnienia.
>>> A nie przyszło Ci do głowy że Demobil skontaktuje się z Orżnąć w temacie
>>> numeru? I że Orżnąć nie może uwolnić numeru Demobilu?
>> Oczywiste bylo, ale Demobil odpowiedzial ze numer jest jego i nie
>> przeniesie. Czyzby sie wcale z Orange nie kontaktowal ? :-)
> Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
> komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-
I to im caly dzien zajelo ?
No dobra, wniosek wypelniony internetem 18:16, informacja o 8:53,
mogla byc tylko niecala godzina robocza.
Ale co mialby operator weryfikowac ? No dobra, aktualnego operatora
akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.
>>>> I chcialem przetestowac procedure
>>> I przetestowałeś.
>> No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
>> przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
> W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.
Nie sa bardzo tajne informacje ..
J.
-
65. Data: 2013-07-20 19:39:44
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
>>> przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
>> W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.
>
> Nie sa bardzo tajne informacje ..
Dlatego cała procedura i jej wiarygodność spoczywa na operatorze - biorcy.
To on ma mieć wiarygodne dowody, że rzeczywiście klient zażądał
przeniesienia.
Kilka razy składałem skargę na MNP do UKE, zawsze UKE żądało
pełnomocnictwa.
-
64. Data: 2013-07-20 19:39:44
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
>> komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-
>
> I to im caly dzien zajelo ?
> No dobra, wniosek wypelniony internetem 18:16, informacja o 8:53,
> mogla byc tylko niecala godzina robocza.
>
> Ale co mialby operator weryfikowac ? No dobra, aktualnego operatora
> akurat moze, ale reszta to przeciez u dawcy ... chyba ze maja jakies
> miedzyoperatorskie biuro numerow z peselami.
>
W przypadku przejścia na abo chociażby wiarygodność kredytową. Dla prepaida
- poprawność danych, czyli pewnie m.in. dawcę numeru.
Biura z peselami nie mają, GIODO zabronił im tego już dawno temu ;-)
-
66. Data: 2013-07-20 19:51:08
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:39:44 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>> No i troche mnie zdziwilo ze ani zadnego SMS nie wyslali ze beda
>>>> przenosic, ciakawe co trzeba wiedziec aby komus numer przeniesc.
>>> W przypadku prywatnego PESEL, firmowego REGON.
>>
>> Nie sa bardzo tajne informacje ..
> Dlatego cała procedura i jej wiarygodność spoczywa na operatorze - biorcy.
> To on ma mieć wiarygodne dowody, że rzeczywiście klient zażądał
> przeniesienia.
> Kilka razy składałem skargę na MNP do UKE, zawsze UKE żądało
> pełnomocnictwa.
A tu widzisz - wszystko przez internet, jeden formularz na www.
No chyba ze weryfikacja dopiero sie zaczela, i odpadlem na pierwszym
punkcie - zly operator ;-)
J.
-
67. Data: 2013-07-20 19:54:12
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 20 Jul 2013 19:39:44 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Procedura mówi, że operator po zweryfikowaniu u siebie danych wysyła
>>> komunikat do dawcy. Pewnie tu padło na weryfikacji ;-
>> Ale co mialby operator weryfikowac ?
> W przypadku przejścia na abo chociażby wiarygodność kredytową.
Wiarygodnosc kredytowa dla abonamentu za 29 zl miesiecznie :-)
No dobra, moze jestem Wietnamczyk :-)
J.
-
68. Data: 2013-07-21 18:00:24
Temat: Re: taktak na karte promocje - sa jakies typu 2x?
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
>
> Dawniej drogie, a tanie rowniez dopiero od niedawna.
> A demobil nie ma zadnej oferty ... dla swoich klientow.
>
> Ale ma najlepszasiec.pl, i widac mysli ze to wystarczy :-)
No ... fajne rzeczy tam mają np automatyzacja mieszkania. Na telefonii świat
się nie kończy, więc może to dobry kierunek.