  • Data: 2015-12-14 22:28:35
    Temat: Re: takie tam dywadacje w kwestii czujników ruchu
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-14 o 10:52, robot pisze:

    > Na polskiej to może i 6.

    Ale jeśli dla zapalonych (acz ochotniczych - przecież wiem!)
    wikipedystów jest problemem przetłumaczyć jeszcze parę akapitów z innych
    języków, to dlaczego mam się z nimi (językami) szarpać. Ja, i każdy
    kolejny, kogo dany (nie tylko ten!) temat zainteresował?
    A tu - proszę: użytkownik o zaskakującym nick'u... "Uzytkownik" - temat
    naświetlił ciekawie, i (wygląda na to) z lepszą znajomością sprawy, niż
    wikpedysta Gww (jeśli dobrze podejrzałem w "historii" hasła).
    Czyli - tekst jest, i można by nim uzupełnić dość skąpą notkę w
    rodzimej, polskojęzycznej Wikipedii. Zgaduję, że użytkownik "robot" zna
    co najmniej 1 obcy język, a może nawet... kilka? Ale czy On wie, że z
    pl.wikipedii korzysta też pewien odsetek ludzi, którzy chcieliby mieć to
    i owo wyjaśnione po... polsku? Jeśli to jest jakieś "szkodliwe", no to
    może trzeba by ową witrynę... zlikwidować?!