    From: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: takie cudo czy coś warte ?
    Date: Thu, 28 Jan 2010 02:00:23 +0000 (UTC)

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > No tak... no to sie sam tez nie przypinaj pasami bo przeciez nie wypadniesz.
    >
    > Rozumiem ze albo jezdzisz jak 90letnia zakonnica czytaj bez przeciazen albo
    > odpowiada Ci walenie hmm 8kg kloca o maske i inne elementy samochodu na
    kazdym
    > zakrecie. Po prostu super, ja mysle ze jednak to mocowanie po cos tam jest?

    nieno na boki się tam o coś trzyma, nie pamiętam o co ale nie lata,
    albo tego nie słysze ;) ,to na oko waży bardziej z 18kg 75Ah czy
    coś koło tego mam.

    o maske to nie walnie bo trzeba by ujemą grawitacje zrobić ;)
    pozatym ona miękka jest od środka :)

> [...]
    > bo nie ladowalem go przez 2lata i umarl (170 mili voltow na zaciskach) i
    chyba
    > juz mu nic nie pomoze? W zalozeniu ten yenox mial sluzyc do "kopa" jakby
    jakies

    > auto zaniemoglo ale zaniedbalem go i pojdzie do serwisu na zlom.
    >
    > Dzis jednak jedno z aut "z gospodarstwa domowego" mi nie odpalilo, choc
    wczoraj

    > palilo bardzo ladnie. Akumulatory bez raczki to jednak cholernie nie
    wygodna
    > sprawa do przenoszenia i z tym tylko sie moge zgodzic w tym watku.

    aa, to takie coś z rączką mam w 2 aucie i ma oko już czarne bo
    z 6 lat ma, tylko własnie chyba popsułem go bo rozładowałem do zera
    i stało auto 2 miesiące.

    ale oko jest 3 stanowe: ziolne/czarne i trup.
    trup się nie pojawiło :)

    udało się naładowac, ale jakikolwiek prąd się pojawił dopiero po 15h :)
    około 10h połączone 2 auta kablami od ładowania - nic nie podładowało,
    dopiero po podłączeniu do prądu się po jakiś 6h obudził i dział, ale
    auta nie odpalałem, czasu brakło - ale kiedyś odpale :)

    akumulator sobie czeka w cieple. auto w zimnie - na "lepsze czasy" ;)
    iskrzyło się jak by miał działać (taki mój test ;) ).

    pozdrawiam.