  • Data: 2013-03-21 12:51:35
    Temat: Re: taki jeden co się cofnął
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-21 12:38, Andrzej W. wrote:
    > Po obejrzeniu zdjęć i zerknięciu na ich stronę widać, że są to solidnie
    > wykonane głośniki w których stworzenie ktoś włożył sporo czasu i że dla
    > tej osoby jest to pasja życia.

    I jednocześnie umieścił linki do gówna z hasłami "kontrast rytmiczny"
    "blask i dzwięczność" "brzmienie otwierające się w średnicy" i resztę
    audio kretynizmów.

    > Moim zdaniem nie ma się co naśmiewać z tych głośników i naprawdę może
    > się okazać, że są one znacznie lepsze od niejednej fabrycznej konstrukcji.

    One mogą być ok. Tylko że w aukcji są linki które podobnie jak
    producentów homeopatii należy *piętnować* inaczej skończymy jak ja
    niedawno: nie sposób kupić w aptece syropu bez "homeopatyczny" w nazwie.

    Jesteś pewny że chciałbyć mieć na kawałku druta opis techniczny "otwiera
    średnicę niskich tonów w 37.76%" zamiast przewodności właściwej? Jak nic
    z tym nie będziesz robił to będzie jak z moca PMPO *już* jest.