  • 1. Data: 2016-04-12 09:27:27
    Temat: tablet nie ładuje się kiedy jest włączony
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Niestety ta częsta przypadłość dopadła i mój tablecik :/

    Nie pokazuje się ikona wtyczki. Nie pobiera prądu. Nie łąduje tylko
    traci. W końcu się zamyka.

    żeby go naładować trzeba tablet wyłaczyć powerem jak komp przez długie
    naciśnięcie guzika około 10 sekund i wtedy tablet pobiera prąd i się
    ładuje.

    Tablet z win 8.1

    fpisujcie miasta

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-04-12 09:35:51
    Temat: Re: tablet nie ładuje się kiedy jest włączony
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 09:27, PiteR pisze:

    > Nie pokazuje się ikona wtyczki. Nie pobiera prądu. Nie łąduje tylko
    > traci. W końcu się zamyka.

    Sprawdź kabel. Miałem już taki przypadek, że mocno zużyty (i jak się
    później okazało - prawie przetarty) kabel nie był w stanie przenieść
    odpowiednio dużego prądu. Skutkowało to mocno wydłużonym czasem
    ładowania telefonu. Zakup nowego kabelka momentalnie rozwiązał sprawę. ;)

  • 3. Data: 2016-04-12 09:40:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Atlantis pisze tak:

> [...]
    > przenieść odpowiednio dużego prądu. Skutkowało to mocno wydłużonym
    > czasem ładowania telefonu. Zakup nowego kabelka momentalnie

    Mam przylutowane i jestem elektronikiem :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-04-12 10:19:55
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 09:40, PiteR pisze:

    > Mam przylutowane i jestem elektronikiem :)

    Ok. Wolałem napisać, bo z własnego doświadczenia wiem, że czasem
    najstrudniej wpaść na najbardziej oczywiste rozwiązanie. ;)

  • 5. Data: 2016-04-12 10:47:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 09:27:29 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > żeby go naładować trzeba tablet wyłaczyć powerem jak komp przez długie
    > naciśnięcie guzika około 10 sekund i wtedy tablet pobiera prąd i się
    > ładuje.

    Dziadek uszczęśliwił moje dzieci tabletami i też się zmagam,
    słabe toto i awaryjne, a szczególnie gniazda ładowania.
    Po rozwaleniu kolejnego gniazda wyprowadziłem bezpośrednio z akumulatora
    zasilanie poza obudowę, dorobiłem wtyczkę i ładuje się z zewnątrz
    ładowarką na 3,7V. Póki co działa, pytanie jak długo...

    L.

  • 6. Data: 2016-04-12 13:42:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Atlantis pisze tak:

    > Ok. Wolałem napisać, bo z własnego doświadczenia wiem, że czasem
    > najstrudniej wpaść na najbardziej oczywiste rozwiązanie. ;)

    Tak. W jednym sklepie internetowym linki wyglądały jak tekst i nie
    zmieniał się kursor na rączkę. W innym żeby podejrzeć koszyk trzeba
    kliknąć "do koszyka" W jednym baaardzo pożytecznym programie żeby
    zminimalizowac okno trzeba kliknąć zamknij.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-04-12 13:51:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

> [...]
    > akumulatora zasilanie poza obudowę, dorobiłem wtyczkę i ładuje się
    > z zewnątrz ładowarką na 3,7V. Póki co działa, pytanie jak długo...

    Przymierzam się do tego. Jeszcze spróbuje recovery. Ludzie piszą że
    zdarza się to w tabletach za 200zł i za 1000zł i nic nie pomaga resety
    srety, zimne, ciepłe, usuwanie baterii z menadzera.

    Mogliby dać osobne gniazdko ładowania ale chyba tablet musi byc uadny i
    takie gniazdko zepsułoby design :) W ogole to mogliby dać kilka portów
    usb na obwodzie i diodę ładowania. Moj nawet diody nie ma. Dorzuciłbym
    im te 2zł.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2016-04-12 14:28:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 13:51:09 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    > takie gniazdko zepsułoby design :) W ogole to mogliby dać kilka portów
    > usb na obwodzie i diodę ładowania. Moj nawet diody nie ma. Dorzuciłbym

    To ma być błyszczące i psuć się szybko żeby frajer kupił kolejne,
    te kryteria są spełniane doskonale w tego typu produktach, zwłaszcza
    jak się je dziecku da. Ale z drugiej mańki to może być zaleta,
    zepsuł to nie ma, nie ma tabletu nie ma problemu :P

    L.

  • 9. Data: 2016-04-13 09:33:43
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-04-12 o 13:51, PiteR pisze:

> [...]
    > takie gniazdko zepsułoby design :) W ogole to mogliby dać kilka portów
    > usb na obwodzie i diodę ładowania. Moj nawet diody nie ma. Dorzuciłbym

    Paradoksalnie najlepiej wyposażone pod tym względem są tanie, chińskie
    tablety. A przynajmniej były parę lat temu, w czasach Androida 2.3.
    Później przestałem się interesować tym segmentem rynku. Mój ówczesny
    Galaxy Tab nie miał wtedy nawet normalnego gniazdka micro USB, tylko
    jakieś własne rozwiązanie Samsunga. W chińskich produktach tymczasem
    widywało się obok siebie micro USB (OTG), pełnowymiarowe gniazdo USB
    host, a nierzadko także zupełnie osobne złącze zasilania (power jack).
    To ostatnie akurat osobiście uznałbym za wadę, bo wszędzie już zdążyły
    się rozpowszechnić ładowarki mini/microUSB.

    Jakiś czas później wymieniłem sprzęt na HP TouchPada (oryginalnie na
    WebOS, ale w jakiś czas później powstała całkiem stabilna, nieoficjalna
    wersja Androida). Urządzenie ponoć miało hosta USB, ale na złączu nie
    było wyprowadzonego zasilania, a więc trzeba było kombinować. W
    chińskich urządzeniach było to już wówczas typowa funkcjonalność.

    Od chińskich tabletów odstraszał natomiast soft. Wgrany fabrycznie
    Android zachowywał się jak jakaś wczesna beta. Był niestabilny, potrafił
    się zawieszać lub samodzielnie resetować. Zarządzanie energią dosłownie
    leżało...

  • 10. Data: 2016-04-19 01:39:13
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 12 Apr 2016 09:40:30 +0200, PiteR napisał(a):

    > Mam przylutowane i jestem elektronikiem :)

    Co więc mówi amperomierz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin