    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tablet hdmi - > monitor PC
    Date: Sun, 11 May 2014 23:40:10 +0200

    W dniu 2014-05-11 23:29, ToMasz pisze:

    > dzięki
    > napisz dlaczego sens niewielki?

    Bo używając interfejsu PC na PC - wskazujesz "co chcesz kliknąć"
    kursorem myszki, który ruszasz np myszką, touchpadem czy czym tam chcesz.
    Używając interfejsu androida na telefonie kursorem jest czubek twojego
    palca - wskazujesz palcem, dotykasz i robisz.
    Używając interfejsu telefonu na zewnętrznym monitorze - nie wiesz gdzie
    masz kliknąć - i i tak musisz patrzeć na mały ekran, by palcem wcelować.
    Jedyne zastosowania to "szkolenie" typu - ty klikasz na telefonie, a
    ludzie oglądają na dużym ekranie (ale i tak - nie widzą gdzieś palucha
    przystawił) oraz puszczenie sobie filmu (na telefonie, a potem już
    gapisz się na monitor/telewizor) - ale nadal uważam, że to przerost
    formy nad treścią.
    Ewentualnie zapewne można zainstalować jakąś obsługę myszki+kursora na
    androidzie, ale... próbowałem używać androida na PC (wersja 4.4. x86) i
    obsługa myszką/kursorem to też mordęga, bo nikt tego interfejsu (a
    zwłaszcza aplikacji na niego) nie optymalizował do wskazywania kursorem,
    przez co musisz ciągle latać po ekranie by coś nacisąć na jego drugim
    rogu, a i tak z czasem wychodzi brak multi-touch (np w grach).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173