eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[t-Mobile] Jak wyłączyć przekierowanie połączeń (pocztę głosową) i standardowy sygnał "zajęte"Re: [t-Mobile] Jak wyłączyć przekierowanie połączeń (pocztę głosową) i standardowy sygnał "zajęte"
  • Data: 2014-07-01 23:48:01
    Temat: Re: [t-Mobile] Jak wyłączyć przekierowanie połączeń (pocztę głosową) i standardowy sygnał "zajęte"
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wpisz kod ##002# i naciśnij "zadzwoń" - tym kodem wyłączysz wszystkie
    > przekierowania

    Dziękuję, kod zadziałał, bardzo skutecznie.

    Ale są efekty uboczne - przestała mi także działać czarna lista, czyli
    blokowanie wybranych numerów. Najwyraźniej jest jakiś związek z
    przekierowaniami. Druga rzecz - jak wchodze w ustawienia przekierowań, to (po
    paru sekundach "trwa odczytywanie") pokazują się, że niektóre nie są wyłączone
    (choć są). Nie mogę też ich z tego poziomu włączyć (niby się włączają, ale nadal
    nie działają). OK, nie chcę ich, ale wolę wiedzieć, dlaczego coś nie działa,
    jeśli nie działa.

    Dziękuję.