  • Data: 2009-06-12 13:12:26
    Temat: Re: szyna na 5 x LNB
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...pl pisze:
    > http://www.inverto.tv/products/product.php?section=3
    &id=112&cat=18

    > a co sadzicie o tym mocowaniu.
    >
    > - pewnie tylko konwertery Inverto da sie mocowac!

    To patent Inverto i specjalne konwertery jak widać na obrazku z
    niezwykle wąskim tym co to zapomniałem jak sie nazywa bo od lat nie
    kupuje sie oddzielnie:) Dzięki temu można odbierać na niedużej antenie
    satelity bardzo blisko na orbicie. Zresztą na konwertery inverto sie nie
    obraziłem więc brak możliwości mocowania innych mi nie przeszkadza. Tyle
    że te sa sporo droższe.