  • Data: 2010-08-27 14:44:35
    Temat: Re: szyby - fakty i mity.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sie, 08:57, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:
    > Hej.
    >
    > Czy moglby mnie ktos oswiecic w temacie szyb i ich numeracji?
    >
    > Jak to jest? Czy warto patrzec na numerki przy zakupie uzywanego auta, jak
    > czytac te numery, na co zwracac uwage?
    >
    > Ewentualnie prosilbym o jakies linki do sensownie opisanego tematu, bo wujek
    > google na pytania typu; "numery szyb" wywala malo konkretne informacje
    > (jakies watki forumowe z ktorych malo co wynika).

    Jak szyba wymieniana to zazwyczaj jakis papier za tym idzie.
    Czy to wlamanie czy kamyk ale zazwyczaj czy to notatka policyjna czy
    jakas wyplata z OC/AC jest dobra podkladka na taki babol.
    Zreszta ludzie teraz foca byle co wiec jakby co to i potluczona szyba
    na fotce sie znajdzie a wtedy widac ze to nie cale auto bylo klepane.
    Ale to nie udowadnia ze jednak nie bylo klepane z innej okazji.

    Na pewno warto wtedy ponegocjowac jesli sie zdecydujesz...

    --
    Lukasz Sczygiel