eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszyby, dojazd do klienta?Re: szyby, dojazd do klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mail
    From: Bydlę <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szyby, dojazd do klienta?
    Date: Fri, 10 Sep 2010 17:39:10 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 45
    Message-ID: <i6djeu$fkc$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <i65o3l$la3$1@news.onet.pl> <i65qt7$2jo$1@inews.gazeta.pl>
    <i65rbr$u9f$1@news.onet.pl> <i67qoe$moi$1@news.onet.pl>
    <i68b6c$8bb$1@news.onet.pl> <i6be06$319$1@news.onet.pl>
    <i6d9qa$vsc$1@cougar.axelspringer.pl> <i6dfuv$rp1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: m0493.lan
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1284133150 16012 192.168.3.121 (10 Sep 2010 15:39:10
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 15:39:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030723
    wamcom.org
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <i6dfuv$rp1$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309845
    [ ukryj nagłówki ]

    nowe-schody.prv.pl wrote:
    >
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > news:i6d9qa$vsc$1@cougar.axelspringer.pl...
    > nowe-schody.prv.pl wrote:
    > > A co byście powiedzili na to, gdyby można było naprawić szybę w czasie
    > > zakupów w markecie, bo na parkingu stałby namiot z fachowcem?
    >
    >> Ale nie jechałbym specjalnie do dużego sklepu naprawiać szybę.
    >
    >
    >
    > Znam market, na którego parkingu działa myjnia i jest mnóstwo klientów,
    > którzy nie przyjeżdżają specjalnie, aby z myjni skorzystać, ale przy
    > okazji zakupów z niej korzystają.


    Wiem.
    Czasem tankuję na stacji paliw utworoznej po to, by przyciągnąć klientów
    dużego sklepu.
    Ale z szybą wybrałbym się raczej w inne miejsce, niż pod namiot.
    Pytałeś - odpowiedziałęm.
    Nie sądzę, byś mnie przekonał prostymi argumentami.
    Jestem na takie dość odporny, może dlatego, że znam branżę od wewnątrz.
    :-)


    > Klientów jeżdżacych z uszkodzoną szybą jest z pewnością wielokrotnie
    > mniej niż tych z brudnym autem, ale może się trafią.

    Jeśli jeżdżą z pękniętą szybą, to znaczy, że nie chcą tego naprawić.
    Mycie, czy tankowanie, to coś zupełnie innego.
    :-)

    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: