eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmszybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna › Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
  • Data: 2009-06-19 15:12:37
    Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com...
    >> Łomatko co za tekst.
    >
    > Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale
    > Wybiórczej
    > najwyraźniej to nie przeszkadza...

    Skoro rzecze w imieniu firmy, to jest rzecznikiem :-)

    Ale tak w sumie .. to moze miec troche, a nawet sporo racji.

    Zlozylby klient wniosek i poczekal z tydzien, to by zdazyli
    przedstawic jakas oferte.
    Poczekalby miesiac, podliczyliby ile wnioskow czeka, to oferta
    bylaby jeszcze lepsza :-)

    A tak to klient rezygnuje i nawet nie wyslucha.

    A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow -
    tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym
    terminem przejscia ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: