  • Data: 2010-07-27 09:01:20
    Temat: Re: szybkie ładowanie strony
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-27 10:49, Teeed pisze:

    > ajaxem pobierasz mniej rzeczy niż gdybyś ładował całą stronę - zajmie
    > to błysk
    > strona mogłaby się już wyświetlić z jakimiś informacjami (choćby menu
    > żeby już mógł ktoś wybrać dział itd, już zacząć wpisywać do
    > wyszukiwarki).. jak dorzucimy storage niektórych informacji po stronie
    > klienta możemy już coś tam wrzucić... transfer--, szybkosc++
    >
    > przecież chodzi o jak najszybsze wyświetlenie strony (choćby loga,
    > układu), daje to użytkownikowi wrażenie szybkości serwisu...nikt nie
    > lubi oglądać białej strony i napisu ładowanie w przeglądarce przez
> [...]

    Nie przekonuje mnie to w ogóle. Ładować prawie pustą stronę? Ile zajmuje
    tekst do wyświetlenia w stosunku do grafiki? Prawie nic. Wyświetlać
    stronę tylko po to żeby wyświetlić i nie prezentować treści? Bez sensu.
    Po co pokazać menu jak nie wiadomo o co chodzi?

    Proponuję jednak korzystać z serwerów proponujących właściwy transfer
    danych, po drugie jeśli strona wymaga czasu na wygenerowanie po stronie
    serwera to należy użyć cashowania.

    No i najważniejsze, ładowanie danych AJAXem to strzelenie sobie w stopę
    gdy chcemy zaistnieć w wyszukiwarkach.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.