    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...
    Date: Fri, 30 Jul 2010 19:57:05 +0200

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:i2t2rl$6ku$2@news.onet.pl...

    > No ale ja tego linka wlasnie po to podalem

    No toż pisze, ze glupi jestem ja, gdyz zafiksowalem sie do tego stopnia na
    koncepcji niedostepnosci handlowej szybki, ze nie przeczytalem ze
    zrozumieniem, tylko chcialem po prostu kupic tam.

    Jutro zaatakuje honde plaza, czy innego free and fun, jak nie beda mieli
    (chcieli miec) to fc-moto ma i sprzeda, wiec luzik.

    A do tych beznadziejnych kutafonów "przedstawicieli" moze jeszcze zadzwonie
    i zapytam czemu chcieli mnie oszukać.

    Bardzo dziekuje i pozdrawiam serdecznie

    greg