  • Data: 2010-07-29 21:32:05
    Temat: Re: szybke do arai ktokolwiek widzial, ktokolwiek ma...
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "greg" <g...@f...com> wrote in message
    news:i2psip$i19$1@inews.gazeta.pl...
    > No to sobie zrobilem fajnie
    >
    > Szybka sie zapaćkała jakimiś muchami itp no to ją sobie umyłem.
    >
    > Umyłem płynem do naczyń i gąbką do naczyń.
    >
    > Ale muchy pozasychane nie chciały schodzić.
    >
    > No to umyłem tą szorstką stroną gąbki do naczyń.
    >
    > No i teraz muszę kupić nową szybkę, bo przez tą nawet w dzień słabo a w
    > nocy to już w ogóle nie widać :-(
    >
    > Psia mać, dlaczego nikt na preclu nie mówił, że tak nie wolno?
    >

    > Dzwoniłem do arai polska, gdzie uprzejmie mnie poinformowano, że mój kask
    > od 7 lat nie jest już produkowany i części zaminnych do niego w sprzedaży
> [...]

    No i glupi jestem ja a arai przedstawiciele to chuje.

    Gdyz doczytalem, ze to taka sama szybka jak do wspolczasnie produkowanych
    modeli a zatem moge ja sobie kupic gdziekolwiek.

    Wszystko dzieki Kuczowemu linkowi, gdzie wypisane sa modele do jakich pasuje
    oraz fc-moto.de, gdzie tez napisane to jest, tylko trzeba umiec czytac.

    Zatem hurra, znow bede mogl jezdzic w nocy.

    Dzieki i pozdrawiam serdecznie.

    greg