  • 11. Data: 2010-05-12 16:49:46
    Temat: Re: szybka decyzja: Focus czy Golf
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-12 09:48, CK pisze:

    > Przez to bardzo bardzo dobre wykonanie i materiały to masz na myśli ten
    > beznadziejny plastik w środku ? W foce nie jest lepiej, ale IMO gorzej też
    > nie.

    Gdzie w tej cenie znajdziesz lepsze jakościowo i lepiej spasowane plastiki?

    A.

  • 12. Data: 2010-05-12 16:52:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Bierz forda. Na codzień będziesz korzytać z tego wyposażenia, którego w
    > golfie mieć nie będziesz. Ponadto ponoć lepiej się będzie prowadzić.

    Ale co dokładnie, chromowe wstawki czy podłokietniki z tyłu? No dobra
    podgrzewane siedzenia mogą komuś pasować. Cała reszta jest tu i tu w
    standardzie. Aczkolwiek brak mp3 w foce może być bardziej odczuwalny niż
    brak grzania w dupę.

    A.

  • 13. Data: 2010-05-12 17:32:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-12, Arek (G) <a...@b...pl> wrote:

> [...]
    > podgrzewane siedzenia mogą komuś pasować. Cała reszta jest tu i tu w
    > standardzie. Aczkolwiek brak mp3 w foce może być bardziej odczuwalny niż

    Podgrzewane fotele, podłokietniki, tempomat, lepsza regulacja foteli,
    przecwimgielne... a MP3 możesz podłączyć do wejścia w radiu.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-05-13 00:22:50
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 12 Maj, 17:32, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Podgrzewane fotele, podłokietniki, tempomat, lepsza regulacja foteli,
    > przecwimgielne... a MP3 możesz podłączyć do wejścia w radiu.

    Jeżeli jest podgrzewana przednia szyba, to jest to duży argument za
    Fordem.

    --
    Regards
    Matt

  • 15. Data: 2010-05-13 08:06:30
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "CK" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przez to bardzo bardzo dobre wykonanie i materiały to masz na myśli ten
    > beznadziejny plastik w środku ? W foce nie jest lepiej, ale IMO gorzej
    > też nie.

    Zaraz, zaraz, a czy przypadkiem deska Golfa nie jest pokryta gumą/pianką?

  • 16. Data: 2010-05-13 08:14:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-12, Matt <m...@g...com> wrote:

    > Jeżeli jest podgrzewana przednia szyba, to jest to duży argument za
    > Fordem.

    Bardzo duży.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-05-17 15:33:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-13 08:06, gosmo pisze:
    > Użytkownik "CK" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Zaraz, zaraz, a czy przypadkiem deska Golfa nie jest pokryta gumą/pianką?

    Oczywiście, że jest. CK może coś pomylił.

    A.