  • Data: 2010-05-12 12:19:55
    Temat: Re: szybka decyzja: Focus czy Golf
    Od: Elias <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-11 16:42:22 +0200, dink said:

    > wyposażenie na korzyść Forda: podgrzewane fotele, regulacja podparcia
    > lędźwiowego, szyberdach, tempomat, alufelgi, przeciwmgielne,
    > podłokietniki przód/tył, różne chromowe wstawki, itp.
    Nie wymieniłeś podgrzewanej szyby przedniej. Przy takiej zimie, jaką
    mieliśmy niedawno - wspaniała sprawa.

    > niby wszystko wskazuje na Forda, ale... jeździłem teraz Focusem II i
    > choć prowadził się nieźle to psuło się wiele rzeczy: mechanizm szyby,
    > wycieraczek, osłona wydechu, itp. obawiam się, że w lepiej wyposażonym
    > może psuć się jeszcze więcej.
    Przejechałem FIII koło 30 kkm - nic się nie zepsuło.

    > poza tym Focus po lifcie mniej mi się podoba nowy Golf Variant. a ja
    > lubię mieć ładne samochody :-)
    Golfy i ich osprzęt są bardziej popularne u amatorów cudzej właśności
    niż Focus.

    > jakie sugestie? ktoś testował prowadzenie na polskich drogach?
    Tylko Fokę - nie miałem większych zastrzeżeń poza brakiem 6-biegowej skrzyni.

    --
    Elias