  • 11. Data: 2013-08-26 22:10:10
    Temat: Re: szyba
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.08.2013 21:41, masti pisze:

    > na pewno nie. Nie stały obok siebie i ktoś grzebał po wnętrzu. to były
    > czasy kradzieży radioodbiorników. Ale żaden z 3 nie miał panelu w schowku
    > więc radia zostały. Ale szyby poszły

    No to chyba dość dawno temu ;)

  • 12. Data: 2013-08-27 09:07:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2013-08-26 21:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Ewentualnie ktoś sfrustrowany chciał odreagować na "pedalskim
    > samochodzie jakiegoś wyzyskiwacza/kombinatora" ;)
    >
    > Swoją drogą jakbym miał jakiś odpicowany samochód to - pomijając taki
    > detal, że byłby to raczej jakiś klasyk, a nie takie cuś - trzymałbym go
    > w garażu i jeździł delikatnie od święta.
    >
    > Na codzień lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny :D
    >
    > Łatwiej też się wcisnąć na inny pas :)

    Do czasu aż ktoś Ci nie wymusi pierwszeństwa i będziesz sie borykał z
    ubezpieczeniem... ;)

  • 13. Data: 2013-08-27 09:28:40
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:17, megrims pisze:

    > Mówili ostatnio gdzieś w TV, że znów wzrasta ilość kradzieży
    > aut w Polsce. Gdyby chcieli auto zabrać, to by zabrali.
    > Wydawało mi się, że taki egzot to jest bezpieczny i święty
    > spokój. Zobaczymy czy będą kolejne podejścia.

    Pijany jesteś? Co to za egzot, toż to przecież nie Ferrari!

  • 14. Data: 2013-08-27 17:57:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-27 09:28, hisjusz pisze:

    > Pijany jesteś? Co to za egzot, toż to przecież nie Ferrari!
    No fakt. Na moim osiedlu kilkadziesiąt takich jeździ.

  • 15. Data: 2013-08-27 19:10:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W garażu, to żona parkuje. A to auto parkuje na ogrodzonym parkingu
    > pod firmą. Dzisiaj zabrałem go do domu.

    Bo za mały garaż masz.....

  • 16. Data: 2013-08-28 23:26:19
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-27 17:57, megrims pisze:

    > No fakt. Na moim osiedlu kilkadziesiąt takich jeździ.

    Wpadnij do Wrocławia na Gaj tak tam gdzie ołów w dzień lata. Porszaków
    jak Ford Fiesta pod LG.