  • Data: 2010-02-12 10:38:43
    Temat: Re: szukasie dokumentacji do jawy i ify
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Feb 2010 10:53:17 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Siema,
    >

    >o! gratuluję (jedynie) słusznego wyboru! ;)

    Ja tam nic nie wybieralem, kumpel ma takowa i chce ja doprowadzic do
    stanu jezdzacego, więc szuka informacji.

    >Zapraszam na nasze forum gdzie są umieszczone powyższe rzeczy. Mam je

    Rzucilem okiem i nie znalazlem, a chcialem mu to druknac. Mozesz
    pokazac mi palcem gdzie to lezy (do 175) ? :)

    >Zapraszam na nasze forum gdzie są umieszczone powyższe rzeczy. Mam je
    >też u siebie, ale niestety nie dysponuję skanerem. :(

    A jakas cyfrowka ? Ew. jakbys mial mozliwosc srobienia kserokopii to
    bedzie super :)

    >Jeśli czegoś nie znajdziesz, to pytaj a na pewno Cię pokierujemy... ;)

    Ktoredy do wyjscia ? ;)

    pozdr
    newrom
    --