  • 1. Data: 2024-06-12 09:51:46
    Temat: szukanie żony
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jest chyba obecnie łatwiejsze niż samochodu.
    A nie chcę wiele.

    Euro 4, I4 8v, benzyna bez turbo, manual
    pasek rozrządu po stronie suchej.
    silnik ustawiony poprzecznie
    z tyłu tarcze nie bębny.

    bębny to w ogóle powinni zakazać prawnie.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2024-06-12 17:16:02
    Temat: Re: szukanie żony
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-06-12 o 09:51, PiteR pisze:
> [...]
    > silnik ustawiony poprzecznie
    > z tyłu tarcze nie bębny.
    >
    > bębny to w ogóle powinni zakazać prawnie.

    Avensis 2.0 T22 MR'00 silnik 3SFE

    Niezamaco

    --
    Pete

  • 3. Data: 2024-06-13 00:22:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.06.2024 o 09:51, PiteR pisze:
    > z tyłu tarcze nie bębny.
    >
    > bębny to w ogóle powinni zakazać prawnie.

    eeeeeeeeee to ja już wolę bębny i święty spokój

    Dużo jeszcze zależy od konstrukcji hamulca ręcznego.
    W Almerze N16 norotycznie mi się zapiekały te mechanizmy.
    Trzeba to często czyścić i kontrolować
    W Yarisie II musiałem wymienić ZACISK choć konstrukcja miała być
    bezproblemowa

    Czep sie lepiej swoi baby a nie poczciwych bębnowych hamulców z tyłu ;-)

  • 4. Data: 2024-06-13 00:57:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v4d73j$9gk$10@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Czep sie lepiej swoi baby a nie poczciwych bębnowych hamulców z
    > tyłu ;-)

    ta uszczelniacz i samoregulator poczciwy
    i łożyska w bębnie

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2024-06-13 02:59:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    _Master_ <...@...pl> wrote:

    > Trzeba to często czyścić i kontrolować

    Czym smarujesz?

    Mnie to teraz czeka, chcę wyczyścić brake cleanerem w sprayu i nasmarować
    smarem grafitowym. Ale może jest coś lepszego?

    Spryskanie samym WD40 pomogło na miesiąc.

    --
    Na medycynie odbywaly się cwiczenia z mikroskopem. Studenci mieli
    obserwowac probki wlasnej sliny. Dowcipnisie podmienili jakiejs

  • 6. Data: 2024-06-13 07:17:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czym smarujesz?

    Chciałbym mam gdzie samemu dłubać.
    Mam od tego ludzi ;-)

    Zdarza mi się jeździć poza asfaltem a fizyka jest bezlitosna.