  • 81. Data: 2016-08-03 22:17:03
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 21:46:00 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Przeczytałem foki :-)

    I słusznie, mózg działa prawidłowo. Skoro do wyboru są Angielki i foki ;P

    > Ale jestem po winie z okazji ćwierćwiecza małżeństwa.

    Tylko nie mów żonie o czym my tu piszemy, bo dostaniesz butelką po łbie :]

    L.

  • 82. Data: 2016-08-03 22:31:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 19:21:43 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Firma nie, po egzaminie standardowe "odezwiemy się", rekruter
    przeczytał
    > mi maila od nich.

    Hehe paradygmat Hollywood widać nie tylko wśród filmowców się
    sprawdza :).

    --
    Marek

  • 83. Data: 2016-08-03 22:36:27
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:

    > Ja rozumiem, ale kto inny moze do sadu pojsc.
    > Nie pisze sie takich rzeczy :-)

    Niby nie, ale jednak napisali, to odbiorca maila nie powinien był mi
    tego przekazywać.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 84. Data: 2016-08-03 22:41:49
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:
    > przeczytał
    >
    > Hehe paradygmat Hollywood widać nie tylko wśród filmowców się sprawdza :).

    Tutaj to normalka, ten kraj to jedna wielka gra pozorów, w sumie USA z
    tej samej kolebki cywilizacyjnej się wywodzi, nie może być inaczej.

  • 85. Data: 2016-08-03 22:55:51
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ddddddddd pisze:

    > nie chodziło mi o to że to niski zarobek, bardziej o to, że mając fach w
    > ręku spokojnie można tyle zarobić - nie jest to jakaś super atrakcyjna
    > stawka, raczej dość przeciętna

    Chyba jesteś deczko oderwany od rzeczywistości, praca lutowniczego to
    płaca minimalnie ponad najniższą krajową, to jest osoba umiejąca trzymać
    lutownicę. Fach w ręku? Może z 20 lat temu się liczył, teraz to trzeba
    mieć znajomości. 4 miesiące zajęło mi znalezienie obecnej roboty po 8
    latach pracy w poprzedniej firmie, aplikowałem na poziomy inżynierskie
    tam gdzie wiedziałem że dam radę, nie przyjmowali mnie bo albo za niski
    poziom edukacji (technikum) albo brak brytyjskiego paszportu. W końcu
    trafiłem do obecnej firmy gdzie dla bossa liczy się co potrafisz a nie
    na co masz papier, ale takie podejście jest obecnie praktycznie
    niespotykane.

  • 86. Data: 2016-08-03 23:44:42
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:28:18 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Jak ostatnio w "bardzo poważnej" firmie zaproponowałem 5 brutto to
    > dziwnie patrzyli, kręcili nosami, coś pod nosem szemrali że to duuuuużo.
    > I już nie dzwonili.

    Mialem podobnie. Na Śląsku kręcili nosami na moje życzenia mimo że nie były zbyt
    wygórowane.
    Gdzie indziej dali dwa razy tyle i są zadowoleni. Takie zycie, dla mnie to znak że
    tam miałem nie pracować :)

  • 87. Data: 2016-08-03 23:49:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 17:16:00 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

    > jak szukasz, a nie tylko gadasz, że szukasz, to zapraszam na
    > http://www.espotel.com/career-in-poland
    >
    > albo w Finlandii:
    >
    > http://www.espotel.com/career
    >
    > a.
    >
    > PS. tak, to powazne oferty :)

    Troche szkoda że nie podali widełek :)
    Ale może nieoficjalnie wiadomo na ile może liczyć dobry hobbysta, poczatkujący
    profesjonalista lub dobry profesjonalista ale nie mastah?
    Tak pi*oko? :)

  • 88. Data: 2016-08-04 00:00:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Z technicznego punktu widzenia robienie "prawka" i posiadanie swojego
    >samochodu to bzdura ekonomiczna -- taniej jest jeździć taksówkami.

    120km w jedna strone na narty na 8h ?

    Owszem, mozna sie zapisac i jechac autobusem ... wole jednak wlasnym
    samochodem.
    ---
    Nie lepiej pożyczyć i dać się wozić ?

  • 89. Data: 2016-08-04 00:01:50
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 21:23:23 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    ctronic-engineer-antarctica/?utm_source=eshot&utm_me
    dium=email&utm_campaign=EWJobs020816

    > Trochę słabo płacą, jak za rok siedzenia na zadupiu, w roli ciecia
    > pomiarowego, w dodatku na małej powierzchni z bandą przypadkowych ludzi.
    > Ale i tak bym pojechał ;P

    Bo ja wiem czy słabo?
    Jakby doliczyć do tego że nie jeżdzisz do roboty, nie utrzymujesz mieszkania (załóżmy
    kawaler), nie kupujesz jedzenia to dorzucić by trzeba dodatkowe 10-15k
    33-35k Funtów nie jest aż takie złe. Kokosy to nie są ale źle też nie jest...

  • 90. Data: 2016-08-04 00:11:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    Trochę słabo płacą, jak za rok siedzenia na zadupiu, w roli ciecia
    pomiarowego, w dodatku na małej powierzchni z bandą przypadkowych ludzi.

    14 mln km2 to dla Ciebie mała powierzchnia?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---