  • 61. Data: 2016-08-03 19:35:13
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 16:28:17 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl> wrote:
    > Jak ostatnio w "bardzo poważnej" firmie zaproponowałem 5 brutto to
    > dziwnie patrzyli, kręcili nosami, coś pod nosem szemrali że to
    duuuuużo.
    > I już nie dzwonili.

    A pytales ile by przeszło na fakturę?

    --
    Marek

  • 62. Data: 2016-08-03 19:47:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-03 16:28, Jakub Rakus wrote:
    > Jak ostatnio w "bardzo poważnej" firmie zaproponowałem 5 brutto to
    > dziwnie patrzyli, kręcili nosami, coś pod nosem szemrali że to duuuuużo.
    > I już nie dzwonili.

    Może warto sie przekwalifikować na programistę? Pi x drzwi po 5 latach
    doswiadczenia masz te 10 brutto w wiekszym mieście. Elektronika fajna
    jest ale my jednak żyjemy w kraju sadzenia buraków niż projektowania
    satelitów.

    PS. Oczywiście nie w PHP bo takich na pęczki :D

  • 63. Data: 2016-08-03 19:53:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    PiteR pisze:

    > ja uważam że 13/h za lutowanie to kosmos. No chyba ze pcb
    > ma wartość samochodu.

    Byłem na rozmowie w firmie produkującej lasery przemysłowe, stawka
    bodajże 1300 funa miesięcznie za zarabianie kabelków. Odrzucili mnie bo
    nie pasowałbym do zespołu, firma typu "pure british & proud". Tak że są
    dobre stawki za w sumie nic nierobienie ale nie dla polaczka.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 64. Data: 2016-08-03 19:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    >Byłem na rozmowie w firmie produkującej lasery przemysłowe, stawka
    >bodajże 1300 funa miesięcznie za zarabianie kabelków. Odrzucili mnie
    >bo nie pasowałbym do zespołu, firma typu "pure british & proud".

    Oficjalnie tak powiedzieli ?
    Bo to brzmi jak dyskryminacja, tego nawet w GB robic nie wolno,
    przynajmniej dopoki z Unii nie wyjda :-)

    J.

  • 65. Data: 2016-08-03 20:03:48
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Magnus Elephantus pisze:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Znaczy, masz 'robote', przy lutowaniu czy propozycje, przy lutowaniu?

    Pracuję gdzie indziej ale jeszcze nie pokasowałem profili na wszelkich
    wyszukiwarkach pracy i dostaję ciągle nowe oferty. To ogłoszenie jest
    następującej treści:

    Job Title: Electronic Assembler / Solderer
    Duration: Long Term
    Location: Rugby
    Rate: ?13 - ?15 an hour
    Start: ASAP
    Job Role

    Fast paced cabling work, working with power generators amongst other
    power supplies.

    Candidates will ideally be able to crimp & solder.
    Potential to go permanent after 3 - 6 months.

  • 66. Data: 2016-08-03 20:05:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ddddddddd pisze:

    > Ale co - te 2.200Ł to niby dużo na wyspach?

    To zależy, jachtu i prywatnego śmigłowca z tego się nie utrzyma, mi
    wystarczy 1500 do utrzymania 3-osobowej rodziny, spłacania rat kredytu
    bez konieczności oszczędzania na wszystkim.

  • 67. Data: 2016-08-03 20:11:06
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Artur Miller pisze:
    [..]
    > jak szukasz, a nie tylko gadasz, że szukasz, to zapraszam na
    > http://www.espotel.com/career-in-poland
    >
    > albo w Finlandii:
    >
    > http://www.espotel.com/career
    >
    > a.
    >
    > PS. tak, to powazne oferty :)

    Widzę że brak widełek finansowych to nadal norma w PL.

  • 68. Data: 2016-08-03 20:21:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    >
    > Oficjalnie tak powiedzieli ?

    Firma nie, po egzaminie standardowe "odezwiemy się", rekruter przeczytał
    mi maila od nich.

    > Bo to brzmi jak dyskryminacja, tego nawet w GB robic nie wolno,
    > przynajmniej dopoki z Unii nie wyjda :-)

    Bo to jest dyskryminacja, ale ja nie chcę pracować gdzieś gdzie nie
    jestem mile widziany, a karma do nich wróci.

  • 69. Data: 2016-08-03 20:27:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-08-03 15:00, HF5BS wrote:
    (ciap)
    > No cóż na to poradzisz? Znów czystkę zrobił, no, prezes TVP wyleciał, bo
    > się Właścicielowi Kota nie spodobał...

    Znacznie poważniejszą sprawą jest to że prezesa ot tak można zmienić, a
    ustawy o działalnosci gospodarczej już nie (mimo teoretyvznych
    mozliwości, większość itp.).

    Włodek

  • 70. Data: 2016-08-03 20:58:30
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-03 o 20:11, AlexY pisze:
    > Artur Miller pisze:
    > [..]

    > Widzę że brak widełek finansowych to nadal norma w PL.

    skoro norma, to po co z tym dyskutować? :) wiele jest głupich norm w tym
    kraju...
    norma się zmieni, to będą.

    a.