  • 11. Data: 2016-08-02 23:03:02
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    PiteR pisze:
    > nowej bo stara jest stara i brzydka ;)
    >
    > moje oczekiwania
    > - pod dachem, nie w nocy
    > - niepotrzebne mi prawo jazdy
    > - żadnych samochodów służbowych
    > - nie w warunkach szkodliwych
    >

    > obecnie zarabiam 3 tys netto, mogę pracować za 2 - 2.5tys zysku
    >
    > Dobrze mówię po angielsku i w każdej chwili mogę wyjechać do Anglii
    > ale nie chcę. Rzygam tym krajem. Nie moge na nich patrzeć i wolałbym
    > tam nie mieszkać.

    A to troszkę szkoda bo właśnie dość atrakcyjną finansowo propozycję
    dostałem ale robotę już mam. 13-15 funa za godzinę przy lutowaniu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2016-08-02 23:05:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > zajebiście. masz 13 lat?
    > Mam propozycje. załóż firmę i działaj.

    sam sobie załóż firmę

    > Wejdzie klient do Twojego lokalu, usługowego, handlowego,
    > nieważne. Wtedy Ty mu powiedz jakie są Twoje oczekiwania

    ale o co ci chodzi?

    Idziesz na interview i nie masz oczekiwań co do nowej pracy?
    To idź na budowę worki nosić.

    To jest info tutaj dla nas na grupie której nikt nie czyta.
    Nikomu się tym nie chwalę na rekrutacji ani tu nie szukam pracodawcy.
    Równie dobrze odczytaj to, chcę pracować w zawodzie, elektronika.
    Teraz dobrze?

    Po prostu słyszę na rozmowie i porównuje, że elektronik wymagane prawo
    jazdy mówię acha, to dziękuje, w tyl na lewo, do widzenia i koniec
    gadki.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 13. Data: 2016-08-02 23:14:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    AlexY pisze tak:

    > A to troszkę szkoda bo właśnie dość atrakcyjną finansowo propozycję
    > dostałem ale robotę już mam. 13-15 funa za godzinę przy lutowaniu.

    Za tyle to chyba lutowanie satelit albo rakiet manewrujących.
    Chyba tracisz szanse na niepowtarzalne doswiadczenie ;)

    Choć z drugiej strony po skończonym kontrakcie można mieć
    wypadek samochodowy ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 14. Data: 2016-08-02 23:16:43
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A to troszkę szkoda bo właśnie dość atrakcyjną finansowo propozycję
    > dostałem ale robotę już mam. 13-15 funa za godzinę przy lutowaniu.

    Znaczy, masz 'robote', przy lutowaniu czy propozycje, przy lutowaniu?

  • 15. Data: 2016-08-03 03:28:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Za tyle to chyba lutowanie satelit albo rakiet manewrujących.
    > Chyba tracisz szanse na niepowtarzalne doswiadczenie ;)

    Może chodzi o rozlutowywanie zużytych ogniw atomowych ? :)
    Praca w kombinezonie z ołowiowych tabliczek...

  • 16. Data: 2016-08-03 03:36:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > - pod dachem, nie w nocy
    > - niepotrzebne mi prawo jazdy
    > - żadnych samochodów służbowych
    > - nie w warunkach szkodliwych
    >

    > obecnie zarabiam 3 tys netto, mogę pracować za 2 - 2.5tys zysku

    Ale to chyba nie jest wygórowana kwota, o ile coś sensownego umiesz ?
    Nie wiem co to są warunki szkodliwe (mój współpracownik tak mówi o moim
    towarzystwie)...

    Tak myślę, że ktoś, kto by umiał coś zaprojektować na poziomie
    sensownego amatora (mcu, jakieś przetwornice, analogówka do
    częstotliwości niewiele wyżej niż audio), kto by się chciał uczyć i
    przyswajać (np. fpga posiąść), potem toto wykonać i uruchomić, o jakimś
    zaprogramowaniu nie wspominając, to chyba zdecydowanie może by znaleźć
    pracodawcę co tyle zapłaci ?

    Sam się przymierzam do poszukania kogoś do pomocy, bo "nie wydalam", jak
    to się mówi...
    No ale ja to raczej popołudniami (a i nocami jak widać, choć to nie
    wymagane od "pracownika"...)

  • 17. Data: 2016-08-03 06:06:57
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.08.2016 o 23:03, AlexY pisze:

    > A to troszkę szkoda bo właśnie dość atrakcyjną finansowo propozycję
    > dostałem ale robotę już mam. 13-15 funa za godzinę przy lutowaniu.

    Ale co - te 2.200Ł to niby dużo na wyspach?

    Łukasz

  • 18. Data: 2016-08-03 07:09:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 23:14:02 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Za tyle to chyba lutowanie satelit albo rakiet manewrujących.
    > Chyba tracisz szanse na niepowtarzalne doswiadczenie ;)

    7 funtów/h płacą na zmywaku, więc przypuszczam, że 13/h za lutowanie
    czegoś tam to nie jest jakiś kosmos...

    A wracając do tematu, to w każdym większym mieście w Polsce, w firmie
    że tak to określę "inżynierskiej" (dłubanie w cadzie, projektowanie
    czegoś, serwis tego i owego, nadzór nad produkcją itp.) jak gość
    z Twoimi kwalifikacjami zażądałby mniej niż 6 tys. PLN brutto, to by się
    dziwnie patrzyli. Nie znam sytuacji w branży stricte elektronicznej
    bo to nie moja działka, ale mógłbyś się pomęczyć jako inżynier
    za te 4 tys. na rękę, szukając sobie w międzyczasie czegoś, co
    będzie pasowało do zainteresowań. Albo robić robotę, a w domu
    dłubać dla przyjemności ;)

    L.

  • 19. Data: 2016-08-03 07:57:45
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    " Po prostu słyszę na rozmowie i porównuje, że elektronik wymagane prawo
    jazdy mówię acha, to dziękuje, w tyl na lewo, do widzenia i koniec
    gadki."

    A co to za zawod elektronik? W dzisiejszych czasach facet bez prawa
    jazdy to pizda.

  • 20. Data: 2016-08-03 08:42:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-03 o 07:57, LeonKame pisze:

> [...]
    > gadki."
    >
    > A co to za zawod elektronik? W dzisiejszych czasach facet bez prawa

    albo prezes który z tylnego siedzenia rządzi 40-milionowym krajem :)

    a.