  • 161. Data: 2016-08-08 23:54:44
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: Mario <M...@...pl>

    On 03.08.2016 11:19, LeonKame wrote:

    > "
    >

    > Chyba wiem troche wiecej od ciebie dlatego napisalem ze jestes "pizda"
    > nie elektryk.
    >
    > Elektryk bierze za godzine swojej pracy 25 EURo na godzine. Swoja droga
    > nie ma takiego zawodu jak elektronik, elektronik to taki co z zawodu
    > jest piekarzem i wydaje mu sie ze cos potrafi bo umie lutowac.

    Na tej samej zasadzie nie ma takiego zawodu jak weterynarz, sprzedawca
    czy kierowca. Nie mówiąc już o informatyku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 162. Data: 2016-08-09 01:19:13
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "JS" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > też o to pytam.

    Przeciez nie szuka, tylko, 'ze jaja robi', z ofert typu:
    'elektronik_z_prawem_jazdy'.
    (pisal juz o tym.)

  • 163. Data: 2016-08-09 15:03:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Aug 2016 23:43:45 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > W ofercie pracy "elektronik z prawem jazdy" oznacza, że dziesiaj
    > jedziesz do Szczecina, a jutro do Nowego Sącza.

    Czyli co, sprzedawca?

    --
    Marek

  • 164. Data: 2016-08-09 18:03:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-09 15:03, Marek wrote:
    > Czyli co, sprzedawca?

    Serwisant w terenie. Sytuacja znajomego: poszedł na rozmowę. Piknie,
    testy z cyfrowki, radia, elementów, test praktyczny z lutowania, prosty
    projekt f->u, mierniki, oscyloskopy itd firma projektuje, buduje,
    lutuje, iwogle. Zdziwiło go że w firmie nie ma w zasadzie pracowników
    ale moze wszyscy wzieli wolne. Jednak nie: praca polegała na
    serwisowaniu urzadzeń elektronicznych w postaci sterowników do bram
    przemysłowych. Czyli -20C a Ty odkręcasz śrubki, dokręcasz śrubki,
    czasem lutujesz i tak w kółko. Mimo że miała być twórcza to była
    fizyczna. *Czasami* trudniejszy kawałek elektroniki przywozili do
    "labolatorium" gdzie najpierw godzinę grzali się zanim palce dało się
    zginać. Trzeba uważać na oferty "z prawem jazdy" i "służbowy telefon" bo
    one znaczają zapierdalanie daleko odbiegające od pracy biurowej i w
    godzinach dalekich od marzeń.

  • 165. Data: 2016-08-10 12:26:05
    Od: b...@g...com

    użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Czyli -20C a Ty odkręcasz śrubki, dokręcasz śrubki,
    > czasem lutujesz i tak w kółko.

    Kto w takim razie powinien odkręcać te śrubki w terenie?
    człowiek po zawodówce, technikum czy po studiach?:)

    Ten po zawodówce podobno jest od lutowania, technik
    od organizacji, a inżynier od projektowania.
    A więc kto?

    Pewnie piekarz.

  • 166. Data: 2016-08-10 12:32:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > "służbowy telefon" bo one znaczają zapierdalanie daleko odbiegające od
    > pracy biurowej i w godzinach dalekich od marzeń.

    Ale w czym problem? Oferta pracy była dla projektanta czy dla serwisanta
    terenowego?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 167. Data: 2016-08-10 15:19:49
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 12:26, b...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Ten po zawodówce podobno jest od lutowania, technik
    > od organizacji, a inżynier od projektowania.

    Ktoś pewnie powinien to robić, ale to nie zmienia faktu, że to jest
    niewdzięczna praca i dlatego należy omijać ofert pracy z niezbędnym
    prawem jazdy :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 168. Data: 2016-08-10 15:22:13
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 12:32, yabba pisze:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale w czym problem? Oferta pracy była dla projektanta czy dla serwisanta
    > terenowego?

    Przecież w ogłoszeniu piszą że praca w młodym ambitnym zespole itd. Jak
    napiszą że serwisant, to nie podadzą przy tym że masz obsłużyć rejon
    obejmujący pół Polski.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 169. Data: 2016-08-10 15:29:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Ktoś pewnie powinien to robić, ale to nie zmienia faktu, że to jest
    > niewdzięczna praca i dlatego należy omijać ofert pracy z niezbędnym
    > prawem jazdy :)

    Niektórzy do perfekcji opoanowali wyszukiwanie sobie funkcji, przy
    których posiadanie prawa jazdy i konta w banku jest wręcz niewskazane.

    Jarek

    --
    Trudna rada, jesli chodzi o karierę,
    to nie będzie, już nie będzie się premierem.

  • 170. Data: 2016-08-10 15:59:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Aug 2016 15:29:10 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Niektórzy do perfekcji opoanowali wyszukiwanie sobie funkcji, przy
    > których posiadanie prawa jazdy i konta w banku jest wręcz
    niewskazane.

    Hehe, serio wyżej wspomniany nie posiada PJ?

    --
    Marek