  • Data: 2016-08-03 11:28:39
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    "W dniu 2016-08-03 o 10:43, PiteR pisze:

    > Nie no hola panowie. Celem mojego pytania jest praca za granicą. jaki
    > kraj wybrać. Liczę, że może ktoś się podzieli doświadczeniami z pracy
    > za granicą w zawodzie elektronik lub zbliżonym.
    >
    > Wyobrażam sobie Was jako facetów w pinglach, pracujących w chłodnych
    > murach gabinetów instytutów, nieskorych do tułaczki emigracyjnej.
    >
    > Ale zapytać zawsze można co nie? ;)

    "
    Jak jak napiłem wyżej elektryk po zachodniej stronie granicy bierze 25
    EUR za godzine pracy. Tylko że elektryk to taki zawód który jest
    zarejestrowany w cechu rzemiosł, elektryk jest więc rzemieślnikiem.
    Elektryk może miec i wyższe wykształcenie co nie zmienia faktu że jest
    elektrykiem o specjalizacji np niskie napięcia lub elektronika ogólna.

    Jeśli chciałbyś pracować jako elektryk musiałbyś przejść żmudną drogę o
    języku nie wspomne, bez tego będziesz mógł preacować jedynie jako
    pomocnik elektryka przy "ciągnieciu drutów" za 8.5 brutto na godzine
    czyli za najnizsza .

    Zycze powodzenia