  • 1. Data: 2010-08-17 09:27:30
    Temat: szukam pompy hamulcowej przedniej
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jakiejs w miare wspolczesnej, chetnie cos wloskiego :)
    Cos co obsluzy dwa zaciski dwutloczkowe. Najlepiej za darmo, ale moge
    loda zrobic albo olej sprawdzic. Grzybol, nie masz jakiejs pompy?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2010-08-17 12:17:24
    Temat: Re: szukam pompy hamulcowej przedniej
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiejs w miare wspolczesnej, chetnie cos wloskiego :)
    > Cos co obsluzy dwa zaciski dwutloczkowe. Najlepiej za darmo, ale moge loda
    > zrobic albo olej sprawdzic. Grzybol, nie masz jakiejs pompy?

    Mam od volvo 460.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-08-17 13:37:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-17 14:17, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"<k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mam od volvo 460.

    Volwo jest chinskie a to blisko Japonii wiec pewnie sie nada.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-08-17 13:46:03
    Temat: Re: szukam pompy hamulcowej przedniej (SPAM)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-17 15:37, Kuczu pisze:

    > Volwo jest chinskie a to blisko Japonii wiec pewnie sie nada.

    460 była holenderska:) Wiem bo mam, całe, jeżdżące, razem z pompą, chce
    ktoś? Niedrogo sprzedam:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2010-08-17 20:12:35
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 8/17/2010 10:27, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Jakiejs w miare wspolczesnej, chetnie cos wloskiego :)
    > Cos co obsluzy dwa zaciski dwutloczkowe. Najlepiej za darmo, ale moge
    > loda zrobic albo olej sprawdzic. Grzybol, nie masz jakiejs pompy?

    po huj cipo mpa ?

  • 6. Data: 2010-08-18 22:25:28
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Jakiejs w miare wspolczesnej, chetnie cos wloskiego :)
    > Cos co obsluzy dwa zaciski dwutloczkowe. Najlepiej za darmo, ale moge
    > loda zrobic albo olej sprawdzic. Grzybol, nie masz jakiejs pompy?

    Za 500zl sprzedam Ci Brembo 16x18 (tak, ta tuningowa a nie jakis
    oryginalny spowalniacz wyciagniety z czegostam). Pasi? Jak tak, to wal
    na priv.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 7. Data: 2010-08-19 06:21:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marider napisał(a):
    > Za 500zl sprzedam Ci Brembo

    nie ma takiego loda za 500 pln a kilka razy nie chce mi sie robic

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead