  • 1. Data: 2017-01-21 14:32:11
    Temat: szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    Mam zgromadzone środki na koncie, które przepadną, jeśli ich nie
    wykorzystam na karcie telefonicznej, której nie będę rejestrować.

    Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które
    mogę skonsumować zgromadzone środki.

  • 2. Data: 2017-01-21 15:33:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Bonum mane" <b...@o...cs> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystam na karcie telefonicznej, której nie będę rejestrować.
    >
    > Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które

    Nabyć jakąś usługę za SMS (przepłacając...), nabić BTC (jeszcze bardziej
    przepłacając...).

    Charytatywnych mnóstwo, nie chcę sugerować, wedle sumienia... Warto by
    operatorzy zrezygnowali
    ze swej doli (jak chcą się dołożyć). Warto sprawdzić aktualność np.
    Orkiestra chyba tylko do 18 stycznia.
    Są listy: konkretne fundacje, Caritas - opcje do wyboru ale można ogólny
    WSPIERAM.
    I inne

    Na koniec zarejestrować i sprzedać... będzie np. na adwokata pomocnego
    przy żądaniu odszkodowania/
    zadośćuczynienia za niesłuszne tymczasowe aresztowanie.

    Arek

  • 3. Data: 2017-01-21 21:04:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Jan 2017 14:32:11 +0100, Bonum mane
    <b...@o...cs> wrote:

    >Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które
    >mogę skonsumować zgromadzone środki.
    http://lmgtfy.com/?q=sms+charytatywny

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2017-01-22 10:16:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-21 o 14:32, Bonum mane pisze:
> [...]
    > wykorzystam na karcie telefonicznej, której nie będę rejestrować.
    >
    > Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które

    Mam naiwne pytanie: A może wykorzystać te tryliony które dają przy
    rejestracji kart na jakiś szczytny cel żeby się nie zmarnowały? ;-)

  • 5. Data: 2017-01-22 11:04:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 10:16:50 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > Mam naiwne pytanie: A może wykorzystać te tryliony które dają przy
    > rejestracji kart na jakiś szczytny cel żeby się nie zmarnowały? ;-)

    http://gsmonline.pl/artykuly/orange-rejestracja-kart
    y-bonus-promocja
    Ta "promocja" to mój faworyt.
    Ale marketoidy lipe odwaliły- równie dobrze mogli napisać "500000zł za rejestracje"
    Przecież nikt normalny 1000zł nie wygada przez 30 dni
    Ba mało kto 100GB netu z telefonu przez 30 dni wykorzysta.

  • 6. Data: 2017-01-22 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Mam naiwne pytanie: A może wykorzystać te tryliony które dają przy
    > rejestracji kart na jakiś szczytny cel żeby się nie zmarnowały? ;-)

    A mozna je wykorzystywać na premium?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 7. Data: 2017-01-22 14:27:50
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.01.2017 o 11:04, Kris pisze:
> [...]
    Przecież nikt normalny 1000zł nie wygada przez 30 dni
    > Ba mało kto 100GB netu z telefonu przez 30 dni wykorzysta.

    Gdyby podłączyć do komputera, to 100 giga wymagają bloki bitcoina do
    ściągnięcia.

  • 8. Data: 2017-01-22 19:43:35

    W dniu 2017-01-22 o 12:00, Budzik pisze:

    > A mozna je wykorzystywać na premium?

    Pewnie nie ale charytatywnie może nie jest zakazane :-)