    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szukam - kamera
    Date: Fri, 01 Jul 2011 23:49:16 +0200

    Waldemar Krzok pisze:

    > Więcej błędów ortograficznych nie potrafiłeś nawalić?
    > Kamer tego typu, czy modułów jest mnóstwo. Też 3 albo i 5Mpix. Wystarczy
    > poszukać googlem "oem camera module".
    >
    > Waldek

    eeeeee.... mogę sie mylić, ale jak ostatnio próbowałem zmontować
    monitoring, to cokolwiek bym nie podłączył, zawsze PAL był
    ograniczeniem. Monitoring na kamerach HD, jest poza moim zasięgiem cenowym.
    Jednak jeśli twierdzicie ze są kamery 3mpix podłączane przez usb? (mam
    nadzieje ze usb to nie do zasilania tylko do przesłania obrazu z kamery
    do kompa) to super! montujemy monitoring składający się z PC+ 4kamery
    super super super HD!
    DAj linka proszę!

    ToMasz