  • 1. Data: 2009-03-19 08:24:50
    Temat: szukam dobrych spodni na motor
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Szukam dobrych materiałowych spodni na scigacza z z bardzo dobrymi
    ochraniaczami na kolana. Co polecacie?

  • 2. Data: 2009-03-19 08:34:21
    Temat: Re: szukam dobrych spodni na motor
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "bbl" <b...@y...com> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Szukam dobrych materiałowych spodni na scigacza z z bardzo dobrymi
    > ochraniaczami na kolana. Co polecacie?
    Co prawda doswiadczenie z turysty lecz dosc szybkiego: zaczynalem od texow,
    pozniej byla mieszanka tex-skora, ostatnia przesiadka zas na, stosunkowo
    tanie, skorzane spodniasy Vanucci. Najwyzsze notowania maja u mnie wlasnie
    za protektory - ich jakosc oraz "trzymanie" na miejscu. Texy to kompromis,
    kiedys myslalem ze "rzondzom" z racji (niby) wiekszej praktycznosci lecz
    zycie i pare kkm te opinie zweryfikowalo. Przy dluzszych mokrych przelotach
    i tak puszczaja wode wiec i tak trzeba sie wbijac w kondona, w upale zas
    wcale nie jest w nich lepiej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-03-19 13:12:08
    Od: <t...@p...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> napisał(a):
> [...]

    > Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    > To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

    Kefir, a konkretnie to jaki model tych Vanucci uzytkujesz? Z tego co
    patrzylem to koszt wiekszosci modeli wynosi ok 1tys pln (+/-150pln) - Twoje
    tez tyle kosztowaly? W sumie wychodzi drozej niz moja kurtka :/

    pozdro,

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 4. Data: 2009-03-19 14:01:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <t...@p...pl> wrote in message
    pl...

> [...]
    > Twoje
    > tez tyle kosztowaly? W sumie wychodzi drozej niz moja kurtka :/

    Kwestia w pokombinowaniu z terminem zakupu ;) Moje (najprawdopodobniej
    Competizione II) zostaly zanabyte pod koniec Sierpnia, w Hamburgu na
    wyprzedazy. Regularna cena 210 EUR, po przecenie wyszlo ~70 EUR czyli, po
    owczesnym kursie, 250 PLN co juz uczynilo zakup bardzo atrakcyjnym.
    Polowanie na okazje w czasie BMT i targow Lipsku takze nalezy do tradycji a
    to juz niedlugo. Owocnego polowania!

    Pees. A jak Twoja padaka? Od dawna ja masz?

  • 5. Data: 2009-03-19 14:20:38
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <t...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > Twoje
    > tez tyle kosztowaly? W sumie wychodzi drozej niz moja kurtka :/

    FLM Speed kupisz za okolo 200 euro.
    Caly kombinezon HELD 5810 R9 w tej chwili u louisa za 400 euro.
    Spodnie PROBIKER SPORTS za 120 euro.
    Caly kombinezon PROBIKER PRX-3 za 230 euro.
    Ten ostatni calkiem niezly jak za te cene.

    Trzeba poszukac i sie zawsze cos znajdzie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-03-19 15:20:29
    Od: <t...@p...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> napisał(a):
> [...]

    > Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    > To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

    No to faktycznie spora roznica w stosunku do cen u nas :)

    PS - niecaly rok, a jak z nia to chyba Ty lepiej wiesz jesli byles ostatnio
    u Michala - podobno tylko zawor byl podparty i juz trzy gary graja.

    pozdro,

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 7. Data: 2009-03-19 17:58:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    t...@p...pl napisał(a):

    > PS - niecaly rok, a jak z nia to chyba Ty lepiej wiesz jesli byles ostatnio
    > u Michala - podobno tylko zawor byl podparty i juz trzy gary graja.

    Czyli jeszcze tylko jeden trzeba naprawic? ;)