  • 21. Data: 2017-11-03 09:54:02
    Temat: Re: szukam cichej klawiatury?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pobiegnij na przystanek raz w adidasach, drugi raz w gumiakach.

    -----
    > I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya, daje klawiatura mechaniczna ponad
    to co daje dobry gumiak?

  • 22. Data: 2017-11-03 10:05:13
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak się czyta treść 54 opinii (recenzji), to większości jest wymienionych wiele wad
    tej klawiatury :-o

    -----

  • 23. Data: 2017-11-03 10:10:40
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Gimbaza rulez:
    "klawiatura jest wyśmienita !! mam ja juz 3 lata i mam zamiar teraz kupić drugą bo
    juz zmazały mi sie przyciski "
    "fajna w użytkowaniu. Natomiast samo wykonanie jest na niskim poziomie"
    "Klawiatura idealna. Potwierdzam natomiast poprzednie opinie o "zacinaniu" się
    klawiszy"
    "nie mogę nic złego powiedzieć o tej klawiaturce.. Cicha, swietnie sie pisze i gra...
    jedyny mankament-szybko sie ściera"
    "to juz moj chyba 3 egzemplarz i wlasnie zamierzam ja kupic po raz kolejny :D jak dla
    mnie jakosc, dzialanie, mozliwosci i wytrzymalosc - to w tym przedziale cenowym daje
    smialo 8/6 :D zdecydowanie polecam "
    "Z czystym sumieniem polecam. -zawiasy spacji latwo uszkodzic przy czyszczeniu
    -srebrna farba wyciera sie wraz z uzytkowaniem dosyc szybko Klawa dalej mi dziala,
    ale planuje zmienic"

    -----

  • 24. Data: 2017-11-03 10:56:50
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2017-11-03 o 09:52, ń pisze:
    > Tak z ciekawości: czy łatwo (np. urządzeniem "w teczce") przechwycić
    > co kto pisze na klawiaturze bezprzewodowej?
    >

    > -----

    Ja tylko ze słyszenia, sam to się nie znam:
    wykonalne, ale trzeba złamać szyfrowanie przekazu. Podobno dla fachowca
    żaden problem, acz wymaga sporo "materiału porównawczego". Tu dodam
    własne spekulacje:
    najlepszym mat. porównawczym będzie rejestracja sygnału radiowego
    połączona z obserwacją (kamera) tego, jakie klawisze są wciskane.
    Zgaduję jeszcze, iż przy każdym resecie kompa (choć możliwe, że i
    częściej) zmieniany jest "szyfr" przekazu, i trzeba go rozkminiać od nowa.
    Znów ze słyszenia:
    są zestawy (klawiatura + dongiel) odporniejsze, bo lepiej zabezpieczone,
    oraz słabsze, gdy producent zaniedba sprawę szyfrowania, bo skupi się
    n.p. na odporności mechanicznej. Do słabszych zaliczyć (podobno) można
    klawiatury via Bluetooth, i to już bez żadnego skorelowania z
    producentami, czy to dongli, czy to fortepianu, wszak to standard,
    wspólny dla całej klasy.

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 25. Data: 2017-11-03 11:40:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-03, BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> wrote:
> [...]
    > wykonalne, ale trzeba złamać szyfrowanie przekazu. Podobno dla fachowca
    > żaden problem, acz wymaga sporo "materiału porównawczego". Tu dodam

    Dość popularna klawiatura Logitecha MK270 ma przekaz kodowany 128bit
    AESem. Nie twierdzę, że nie jest to hakowalne, ale nie specjalnie widzę
    to jako "żaden problem".

    > najlepszym mat. porównawczym będzie rejestracja sygnału radiowego
    > połączona z obserwacją (kamera) tego, jakie klawisze są wciskane.

    Wątpię aby to było takie proste. Nie sledze za głęboko spraw
    bezpieczeństwa, ale ochorna przed taką formą ataku, wydaje się dość
    oczywista i łatwa MZ do zaimplementowania.

    > n.p. na odporności mechanicznej. Do słabszych zaliczyć (podobno) można
    > klawiatury via Bluetooth, i to już bez żadnego skorelowania z

    Nawet początkowe wersje protokołów BT (1.0 etc.) zawierają kodowanie
    pakietów, a wiele prostych klawiatur bezprzewodowych pracujących w
    zakresie 2.4GHz nie ma żadnego kodowania.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2017-11-03 13:43:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 3 Nov 2017 09:54:02 +0100, ń wrote:

    > Pobiegnij na przystanek raz w adidasach, drugi raz w gumiakach.

    to co daje dobry gumiak?

    Odpisuj POD postem, to raz.
    A co do meritum... co mi pomoże bieganie w gumiakach w kwestii pisania na
    klawiaturze? Bo jeśli chcesz mnie oświecić w kwestii klawiatur to wyobraź
    sobie, że miałem mechanika... i nie sikam po nogach, klawiatura jak każda
    inna.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 27. Data: 2017-11-03 14:10:25
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Roman Tyczka w news:hn0cze7nbekg$.dlg@tyczka.com
    > Odpisuj POD postem, to raz.

    Je to pro něj nemožné, o tom nevíš?

  • 28. Data: 2017-11-03 14:25:02
    Od: ń <ń@ń.ń>

    I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya, daje durne odpisywanie pod postem
    ponad to co daje dobre odpisywanie nad postem?

    -----

  • 29. Data: 2017-11-03 18:22:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 14:25, ń pisze:

    > I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya, daje durne odpisywanie pod postem
    ponad to co daje dobre odpisywanie nad postem?

    Nie będą cię uważali za niereformowalnego kretyna.
    Ale skoro nie chcesz to nie.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2017-11-04 10:21:27
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    W dniu 2017-11-03 o 14:25, ń pisze:
    > I co niby takiego, poza mokrymi majtami fanboya, daje durne odpisywanie pod postem
    ponad to co daje dobre odpisywanie nad postem?

    Możesz odnosić się do fragmentów wypowiedzi, i wszyscy wiedzą, na co
    odpowiadasz i do czego się odnosisz.
    Możesz wyciąć z posta przedpiścy fragmenty do których się nie odnosisz,
    a pod tymi które zostawisz - wpisać swoją odpowiedź.

    Ktoś kto to później czyta, wie o co chodzi. Kolejny odpisujący zacytuje
    obie wypowiedzi, sam się wypowie POD, i zostanie zachowany porządek
    dyskusji.

    Czytamy z góry na dół, z lewa na prawo. Taki sposób odpisywania jest
    naturalny.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor