  • 1. Data: 2011-01-12 23:09:44
    Temat: szufladka/kieszeń na dysk i jej wiatraczek
    Od: "nolina " <n...@g...pl>

    Witam
    Mam szufladkę/kieszeń na dysk ATA-taką wsuwaną w obudowę kompa. Tam jest mały
    wiatraczek do chłodzenia hdd. Czy on jest naprawdę konieczny-coś daje? Pytam
    bo on tylko dodatkowo buczy i chciałbym go wyłączyć w najprostszy sposób,
    czyli odłączając od niego kabelek z zasilaniem. Czy to dobry i bezpieczny dla
    hdd sposób?
    Dziękuje za radę i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-12 23:29:50
    Temat: Re: szufladka/kieszeń na dysk i jej wiatraczek
    Od: Norbert <n...@M...com>

    nolina napisał(a):
> [...]
    > czyli odłączając od niego kabelek z zasilaniem. Czy to dobry i bezpieczny dla

    Jesli nie masz pieca w obudowie to spokojnie odlacz.
    u mnie dzialaja tak dwie kieszenie od roku.

  • 3. Data: 2011-01-12 23:36:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nolina pisze tak:

    > Czy to dobry i bezpieczny dla hdd sposób?

    Zeby polepszyć chłodzenie możesz dać dysk na samą górę obudowy i wyjąć
    kratkę nad dyskiem z szufladki.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2011-01-12 23:53:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-01-13 00:09, nolina pisze:
> [...]
    > czyli odłączając od niego kabelek z zasilaniem. Czy to dobry i bezpieczny dla

    zainstaluj np. HD Tune i sprawdz roznice w temperaturze

    --
    the_foe

  • 5. Data: 2011-01-13 14:03:23
    Od: "nolina " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>