  • 1. Data: 2010-04-11 06:10:14
    Temat: szarpanie w FZ1 2006
    Od: Solo <t...@n...pl>

    Witam.Czy ktoś z Was spotkał sięz problemem (zdaje się powszechnym w
    tym roczniku) nerwowości,szarpania ,niekontrolowanego przyśpieszania
    po odkręceniu przepustnicy na niskich biegach.Nie jest to problem
    nieumiejętności,luźnego łańcucha itp,a stricte niemożności
    precyzyjnego płynnego dodania gazu,wystarczy deszcz ,zaolejone rondo i
    gleba prędzej czy później.
    Czytałem na anglo forach ,ze stosują tam dodatkowe urządzenie wpinane
    w instalacje komp. ster silnika( 200 funtów).A co u nas ,czyżbym tylko
    ja miał problem bo nic nie znalazłem w naszych goglach
    .Jakby ktoś to już przegryzał,albo jeździł z tym bólem do serwisu to
    chętnie pogadam

    Solo /Fz1

  • 2. Data: 2010-04-11 14:00:59
    Temat: Re: szarpanie w FZ1 2006
    Od: solo <s...@o...pl>

    Solo pisze:
> [...]
    > ja miał problem bo nic nie znalazłem w naszych goglach
    > .Jakby ktoś to już przegryzał,albo jeździł z tym bólem do serwisu to

    Sorki, że nie na temat, a odnośnie nicku do autora - Solo jest już od
    dawna zarezerwowanym nickiem na tej grupie.
    Prosiłbym o zmianę aby nie było w przyszłości niedomówień.

    Solo R1

  • 3. Data: 2010-04-12 11:38:37
    Od: Tomek <b...@i...eu>

    Hej te szarpanie to nietsty wmontowany problem w tym motorku - mozesz go
    poprzez chiptuning usunac ten chip kosztuje w niemczech 190 euro. jesli
    nie chcesz to zmien ustawienia wtrysku - bedzie ci wtedy rowniej chodzil
    na nizszych obrotach a mniej spokojnie na wyzszych - ale tam to nie gra roli
    pozdro
    Tomek