  • Data: 2011-10-11 13:06:16
    Temat: Re: sygnał TV w chinchach
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Oct 2011 09:01:00 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >nie. wizja jeden chinch, dzwięk stereo 2 chinche. NAgrywarka niema euro

    nie ma euro, wiec nie ma wejscia po RGB tylko composit wiec gorsza
    jakosc

    >nagrywarka ma WYJŚCIE composit i component

    a co to za nagrywarka? Jakis zabytek, czy super nowy wypust, (bo tu
    pewnie zaczeli oszczedzac na gniazdkach..

    a tuner ile ma wyjsc?

    Kiedys tunery np. sat mialy 2 wyjscia (euro) do podlaczenia tv i
    drugie do podlaczenia do magnetowiedu/nagrywarki dvd.

    Ja tak tam podlaczony tuner sat do tv i magnetowidu. Ja nagrywam, to
    nagrywarka bierze sygnal bezposrednio z tunera, jak odtwarzam,to
    nagrywarka bezposrednio do tv wysyla. Jak ogladam z tunera, to sygnal
    idzie bezposrednio do tv z pominieciem nagrywarki.

    --
    ThinkXtra