    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: swietlowka rurowa a dlawik
    Date: Wed, 27 Mar 2013 13:36:47 +0100

    On Tue, 26 Mar 2013 14:31:27 +0100, Maciej Milinkiewicz
    <n...@m...pl> wrote:

    >A czy grzeje się jak 20W? 30W lutownica jest dosyć ciepława.

    z tego co sie dowiedzialem, to przez dlawik i pewnie bedzie zalozony
    zasilacza (zaplonnik) elektroniczny.

    Ale mam pytanie: czy taki zaplonnik (starter+dlawik lub zasilacz
    elektroniczny) moze byc np. 1.5m od rury aby dac to poza akwarium
    gdzie jest wilogoc a do akwarium same 2 przewody.

    --
    ThinkXtra