  • 1. Data: 2011-08-13 19:35:44
    Temat: światełkologia / rozporządzenie ministra infrastruktury
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Eloł,

    Ma ktoś tekst ujednolicony

    "Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
    ich niezbędnego wyposażenia"

    niby są linki w googlu, na stronach stacji kontroli pojazdów, które
    prowadzą do strony piskp, ale nie działają wygląda to tak jakby piskp
    zrobił te informacje dostępne tylko po zalogowaniu.

    Z tego co udało mi się znaleźć ostatnia zmiana była z dnia 04.05.2009.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-08-14 08:05:04
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    *** http://www.abc.com.pl - po lewo masz wyszukiwarkę.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2011/0242.htm ?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 3. Data: 2011-08-14 12:38:42
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 226 roku bieżącego, Mari@ zeznał(a) jak następuje:

    > *** http://www.abc.com.pl - po lewo masz wyszukiwarkę.
    >
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2011/0242.htm ?

    Problem w tym, że tam są tylko zmiany w rozporządzeniu,
    wygląda to tak:

    1) w § 3:
    a) w ust. 1 dodaje się pkt 10 w brzmieniu:
    "10) ciągnika rolniczego o kołach ogumionych:

    czyli trzeba by wziąć roporządzenie początkowe i wszystkie zmiany po
    kolei i sobie napisać :-)

    dlatego chciałem tekst jednolity, tak czy inaczej już go mam od
    znajomego prawnika, jakby ktoś chciał również się dowiedzieć co można
    a co nie służę pomocą.

  • 4. Data: 2011-08-16 05:58:04
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/08/14 14:38, PawelK vel Pablo pisze:

    > dlatego chciałem tekst jednolity, tak czy inaczej już go mam od
    > znajomego prawnika, jakby ktoś chciał również się dowiedzieć co można
    > a co nie służę pomocą.

    a jest tam cos o przyczepach kempingowych? chetnie bym sie poczastowal
    jesli tak
    ;]

  • 5. Data: 2011-08-17 11:53:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 228 roku bieżącego, KiloSierra zeznał(a) jak następuje:

    > a jest tam cos o przyczepach kempingowych? chetnie bym sie
    > poczastowal jesli tak
    > ;]

    jest ogólnie jaki pojazd ma mieć jakie światła.
    i w jakie go można doposażyć.

    http://hotfile.com/dl/127066001/6cb1643/Rozporzdzeni
    e_w_sprawie_warunkw_dla_pojazdw.pdf.html

  • 6. Data: 2011-08-22 14:01:05
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/08/17 13:53, PawelK vel Pablo pisze:
> [...]

    > i w jakie go można doposażyć.
    >
    > http://hotfile.com/dl/127066001/6cb1643/Rozporzdzeni
    e_w_sprawie_warunkw_dla_pojazdw.pdf.html

    dziekować