  • 61. Data: 2012-06-05 01:00:46
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Jun 2012 18:08:46 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Masz ciekawe preferencje seksualne.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Walenie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2012-06-05 01:13:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Walenie

    Współczuję. To musi boleć.

  • 63. Data: 2012-06-05 01:15:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Jak to było? Kłamstwo, wielkie kłamstwo, statystyka. :-)

    I co chcesz przekazać przytaczając ten bełkotliwy frazes? Statystyka to
    bardzo cenne i powszechnie wykorzystywane narzędzie, "kłamstwem" staje
    się tylko gdy zostaje nieprawidłowo wykonana.

    > I na wiarę w
    > statystykę powołuje się ten co chciał w tym wątku szydzić ze św.
    > Krzysztofa.
    > Żałość.

    Mam gdzieś tego biednego nieboszczyka, szydzę z przyklejania w aucie
    festyniarskich talizmanów.

  • 64. Data: 2012-06-05 08:47:02
    Temat: Re: ?w. Krzysztof
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-05 01:15, to pisze:

    > Mam gdzieś tego biednego nieboszczyka, szydzę z przyklejania w aucie
    > festyniarskich talizmanów.

    Przyznałeś się że szydzisz (nie pytasz). Teraz napisz dlaczego? Co Ci to
    przeszkadza?

    PS. Mnie przeszkadza powoływanie się na statystykę w celu udowodnienia
    jakiejkolwiek bzdury w zależności od obecnej poprawności politycznej,
    czy innej, w celu wymuszenia na mnie kupna towaru dla mojego dobra.

    PS. 2. Miałem chęć sobie poszydzić z oflagowanych samochodów na euro.
    Wiocha straszna. Ale... Nie będę bo zauważyłem że te flagi to sprężyna
    dzieciaków które uległy nastrojowi. Tylko czekam jak będę musiał sam
    wywiesić ;-)

  • 65. Data: 2012-06-05 08:48:25
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ale wrzuca się ją do baku czy gdzie?

    Nie wiesz??? Należy przymocować do przewodu paliwowego ;-).
    Wtedy zbawienne pole powoduje uporządkowanie przepływu
    molekuł :-)

    > A czy św. Krzysztofa można stosować także do paliwa
    > wysokooktanowego?

    Oczywiście. A jak jeszcze przed podróżą obalisz dwa redbulle
    to gablota zacznie lewitować ;-). Nie wiem co będzie jak RB
    dolejesz do baku, obawiam się że można wystartować na
    orbitę...
    PS.
    Figurka nie działa podobno na paliwa "z drugiego tłoczenia",
    czyli przechodzoną fryturę i kujawski ;-).

  • 66. Data: 2012-06-05 11:23:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin z

    > Przyznałeś się że szydzisz (nie pytasz).

    To jest chyba od początku oczywiste dla każdego nieupośledzonego.

    > Teraz napisz dlaczego? Co Ci to przeszkadza?

    Śmieszą mnie te wiejskie amulety, więc się z nich śmieję. Nie można?

    > PS. Mnie przeszkadza powoływanie się na statystykę w celu udowodnienia
    > jakiejkolwiek bzdury w zależności od obecnej poprawności politycznej,
    > czy innej, w celu wymuszenia na mnie kupna towaru dla mojego dobra.

    Masz jeszcze jakieś inne problemy mentalne? Statystyka sama w sobie jest
    dobra i przydatna, zła jest tylko źle użyta (jak wszystko).

    > PS. 2. Miałem chęć sobie poszydzić z oflagowanych samochodów na euro.
    > Wiocha straszna.

    To jest mniej więcej coś na poziomie św. Krzysztofa, chociaż kategoria
    głupoty nieco inna.

  • 67. Data: 2012-06-05 11:25:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > Nie wiesz??? Należy przymocować do przewodu paliwowego ;-). Wtedy
    > zbawienne pole powoduje uporządkowanie przepływu molekuł :-)

    Czyli św. Krzysztof w tym wypadku zastępuje magnetyzer? A może z nim
    współgra? Czy montując św. Krzysztofa na przewodzie paliwowym powinienem
    zdemontować czy pozostawić magnetyzer MAXOR?>

    > Oczywiście. A jak jeszcze przed podróżą obalisz dwa redbulle to gablota
    > zacznie lewitować ;-). Nie wiem co będzie jak RB dolejesz do baku,
    > obawiam się że można wystartować na orbitę...

    To chyba dobrze, ponieważ z grupy pl.soc.religia dowiedziałem się, że
    Jezus przybędzie niebawem na ziemie z kosmosu, w ufie. Dzięki temu
    spotkam go jako pierwszy.

    > Figurka nie działa podobno na paliwa "z drugiego tłoczenia", czyli
    > przechodzoną fryturę i kujawski ;-).

    To coś wybredny ten św. Krzysztof. :/

  • 68. Data: 2012-06-05 14:16:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale jak z żeliwa nie żyje.
    > ani udomowiony, ani w stanie dzikim.

    a ten znaczek na kierownicy zywy byl?

  • 69. Data: 2012-06-05 14:16:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Ghost

    > A dlaczego nie pajacu?

    Bo dupku.

    > Jest jakiś zakaz?

    Tak.

  • 70. Data: 2012-06-05 15:22:44
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-05 11:23, to pisze:
    > Masz jeszcze jakieś inne problemy mentalne?

    Śmieszą mnie ci co mają kłopoty mentalne, muszą się z nimi uzewnętrzniać
    a potem tłumaczą się że ich coś śmieszy ;-)
    Uważaj bo możesz jeszcze urazić czyjeś uczucia ;-)

    Statystyka sama w sobie jest
    > dobra i przydatna, zła jest tylko źle użyta (jak wszystko).

    Tak mówią _wyznawcy_ statystyki ;-)