  • 31. Data: 2012-06-04 09:10:08
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł"

    > nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

    skąd ta pewność?

  • 32. Data: 2012-06-04 09:41:52
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków?

    Nie wiem jak z wypadkami, ale podobno zmniejsza zużycie
    paliwa o 17 %. Zakup figurki zwraca się po dwóch
    tankowaniach ;-).

    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Może i warto, ale nie należy spodziewać się proporcjonalnego
    spadku spalania ;-). Możliwe że drugi powoduje mniejsze
    branie oleju...

  • 33. Data: 2012-06-04 10:00:57
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-04 09:04, z pisze:

    > Bardzo logiczny wywód ;-) Szkoda że nie podzielają go ustawodawcy.
    > Mielibyśmy tańsze samochody i bylibyśmy bezpieczniejsi.
    > A tak...

    Systemy, poduszki itp montowane w samochodach mają również działanie
    mechaniczne, oprócz psychologicznego. Per saldo wychodzą więc na plus.
    Natomiast św. Krzysztof działa tylko psychologicznie (jeśli obrazek,
    jeśli figurka to działając dodatkowo mechanicznie może wybić oko).

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 34. Data: 2012-06-04 11:08:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Jun 2012 20:59:08 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > A Ty z tą swoją "złotą myślą" w sygnaturce.

    wali mnie opinia trolla

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2012-06-04 11:12:10
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 10:00, Miroo pisze:
> [...]
    > Natomiast św. Krzysztof działa tylko psychologicznie (jeśli obrazek,
    > jeśli figurka to działając dodatkowo mechanicznie może wybić oko).

    Heeee Biorąc pod uwagę że te systemy czasem są skuteczne a czasem
    powodują nowe zagrożenia (nie psychologiczne) to można sobie
    podyskutować czy nie lepiej zaufać sobie i opiece kompleksowej świętego ;-)

  • 36. Data: 2012-06-04 12:21:21
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 04 Jun 2012 08:59:22 +0200,
    z <z...@g...pl> screamed:

    > Może niech zacznie od 10 przykazań a św. Krzysztofa zostawi na później ;-)

    Co? To one też zwiększają bezpieczeństwo? Oprócz św Krzyśka, ojczulka
    Pio trzeba jeszcze dwie gliniane tabliczki powiesić. Wtedy będzie jak
    w czołgu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 12:20:31 user up 13189 days, 0:15, 1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.06 ]

    Most people would sooner die than think; in fact, they do so. -- B. Russell

  • 37. Data: 2012-06-04 12:40:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?

    Trollowac to trzeba umiec, flejma taka palikociarnia nie wzbudzisz.
    Podobizna to nie talizman, tak samo rozaniec, krzyz, czy znak ryby.
    Wyjasnianie osobie niewierzacej wojujacej z religia odczuc ludzi
    obdarzonych łaską wiary jest bezcelowe. Jesli Bog zechce, to przezyjesz
    nawrocenie, nie tacy twardziele jak Ty plakali wtedy jak dzieci.
    Jesli nie zechce, to bedziesz dalej probowal prowokowac, a Twoja
    frustracja bedzie narastac, bo moda na palikociarnie/Urbana przeminie
    jak komunizm, a Kosciol Katolicki trwa juz te 2000 lat i bedzie trwal.

    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Nie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 38. Data: 2012-06-04 13:43:10
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 12:21, Artur M. Piwko pisze:

    > Co? To one też zwiększają bezpieczeństwo?

    Chodzi o to że zabrał się za zgłębianie tajników wiary od nie tej
    strony. Trzeba chłopinie pomóc ;-)

  • 39. Data: 2012-06-04 13:49:24
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    to <t...@i...pl> Odpowiedz na

    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    ;)))

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 40. Data: 2012-06-04 13:50:22