  • 21. Data: 2012-06-04 06:46:48
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Jechałem kiedyś taksówką i facet miał naklejone coś takiego
    na poduszkę powietrzną kierownicy. I miało to z 8 cm średnicy
    i wyglądało solidnie - jak z żeliwa. IMO jak worek wyjdzie,
    to wkomponuje taksówkarzowi ten medalion prosto w twarz.
    W tym przypadku św. Krzysztof jakiś wpływ na skutki wypadku
    może mieć. A co do ryzyka? Może ktoś, kto takie coś wozi
    na poduszce nie ma wyobraźni we wielu innych przypadkach.

  • 22. Data: 2012-06-04 07:04:33
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-03 22:14, to pisze:
    > begin z

    > 8

    Zadałeś pytanie w stylu Animki.
    Nie wiadomo czy trolujesz czy jesteś ułomny.

    A wracając do sedna. U mnie sw. Krzysztof jest obecny raczej duchowo niż
    materialnie.
    Nie chcę mówić jak to działa żeby nie zapeszać :-)

  • 23. Data: 2012-06-04 07:41:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:28:11 +0200, Bachorz napisał(a):
    > W Irlandii wożą św ojca Pio. Statystyk nie znam

    Ciut gorsze niz w UK, nie wiem co woza Brytyjczycy, ale widac cos lepszego

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_tr
    affic-related_death_rate

    Za to wielokrotnie lepsze niz w Polsce, no i prawidlowo, bo co Grek moze
    wiedziec o bezpieczenstwie ruchu drogowego :-)

    J.

  • 24. Data: 2012-06-04 07:58:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Jesli widok sw. Krzystzofa przywodzi co jakis czas do glowy mysl, iz lamanie
    przepisow (szczegolnie przekraczanie limitu predkosci) jest grzechem, to
    jego podobizna zmniejsza ryzykow wypadku w sposob oczywisty.

    Tylko dlaczego dupku krosujesz?

  • 25. Data: 2012-06-04 08:00:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > i wyglądało solidnie - jak z żeliwa

    ja mysle, ze co najmniej z wolframu, albo uranu

  • 26. Data: 2012-06-04 08:03:44
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

> [...]
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Owszem, św Krzysztof działa.
    Ale niestety:
    - tylko na osoby wierzące
    - zmniejsza bezpieczeństwo

    Dlaczego? Bo jak ktoś wierzy, że jest bezpieczniejszy, to ma większą
    skłonność do ryzyka i jeździ mniej ostrożnie.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 27. Data: 2012-06-04 08:56:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > begin z

    > 8

    > Tak.

    Kłamiesz.

    > Nie.

    Też kłamiesz.

    > Nie.

    Też kłamiesz.

    Marek

  • 28. Data: 2012-06-04 08:58:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dlaczego? Bo jak ktoś wierzy, że jest bezpieczniejszy, to ma większą
    > skłonność do ryzyka i jeździ mniej ostrożnie.

    No, to tak jak abs.

  • 29. Data: 2012-06-04 08:59:22
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 08:56, 4CX250 pisze:

    > Kłamiesz.

    Może niech zacznie od 10 przykazań a św. Krzysztofa zostawi na później ;-)

  • 30. Data: 2012-06-04 09:04:19
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-04 08:03, Miroo pisze:
    > Dlaczego? Bo jak ktoś wierzy, że jest bezpieczniejszy, to ma większą
    > skłonność do ryzyka i jeździ mniej ostrożnie.

    Bardzo logiczny wywód ;-) Szkoda że nie podzielają go ustawodawcy.
    Mielibyśmy tańsze samochody i bylibyśmy bezpieczniejsi.
    A tak...