  • Data: 2013-07-19 00:46:09
    Temat: Re: super cichy silniczek
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ks774c$ijn$1@usenet.news.interia.pl...

    > Powitanko,

    > A mozesz pokazac fotki, jesli to nie tajemnica?
    > Krokowiec jest na wozku, czy tasma zebata napedza wozek, a tasme
    > krokowiec? Wlasnie m. in. taki slider chce zrobic (wozek napedzany
    > bezposrednio silnikiem).
    > Mam juz kran zrobiony, "Dorotke" tez zrobilem, ale to tylko mechanicznie
    > napedzane. A reka sie tak plynnie nie da, jak silniczkiem.

    Witaj,

    To jest typowe amatorskie diy, dla własnych potrzeb, nic profesjonalnego
    i bez zbędnej filozofii.
    Wózek na 4 kółkach poruszających się po szynach z rurek aluminiowych,
    napędza to z pokładu unipolarny krokowiec przez przekładnię pasową.
    Na pokładzie głowiczka kulowa pod aparat czy kamerę,
    więcej nie potrzebowałem.
    Robiłem testy z ręki przy filmowaniu i chodziło to w miarę płynnie,
    zależy jaki masz dystans do nakręcenia.
    ZTCW w profesjonalnych rozwiązaniach pod aparaty jest to jedna szyna
    alu specjalnie wyprofilowana i ślizga się po tym coś w rodzaju sanek.
    Gdzieś widziałem że można nawet kupić takiego gotowca
    (oczywiście tanie to nie jest), dorobić własny napęd i elektronikę.

    Pozdr. TC