  • Data: 2009-03-24 17:55:26
    Temat: Re: super Dialog Telecom
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik icek2 napisał:

    > druga sprawa, skoro juz zaczeli :)
    > czy ich oferta DSL 8 - która wprowadza błąd, nie powinna trafić do UOKiKu?
    > DSL 8 - według mnie, wskazuje na łącze DSL o przepustowosci 8 MBit
    > tymczasem jest to 4 MBit a 8 Mbit wieczorem/w nocy
    > czy to nie jest oszukiwanie klienta? w reklamach nie ma o tym mowy o
    > czasowości pasma - tylko DSL 8 - info o tym jest w regulaminie, nawet
    > nie w umowie, reklamy milcza na ten temat

    Tez mnie sie nie podoba nowe nazewnictwo Dialogu i rzeczywiscie moze
    wprowadzac w blad, ale parametry sa jak najbardziej w cenniku a nie w
    regulaminie:
    http://www.dialog.pl/cms/upload/cennik_uslugi_intern
    etowe_ind-d3115.pdf
    punkt 5. Opisy uslug. Wiec pod tym wzgledem nie ma sie do czego
    przyczepic (jak najbardziej mozna przyczepic sie w kwestii reklam).

    pozdr.