  • Data: 2015-06-07 18:51:12
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150504
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    taaaaaaaaaaaaaaaa...

    a jak tam Bartek u Ciebie na górze? jakie dostałeś wytyczne z europy?

    nie wiem czy czytałeś mojego posta o dzisiejszej młodzieży, ja myślałem,
    że dobra książka to jest coś... a tu się okazuje, że dzisiaj już nikt
    nie czyta książek... jak się okazało wszyscy (euro strefa) uczą się z
    filmików na youtube... dziwna sprawa...

    więc może nam Bartek powiedz czy kazali Ci jebać frajerów co nie kwapili
    się do wymachiwania dyrektywami na prezentacjach?