eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklesucho w baku i pytanie do praktyków - holowanieRe: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
  • Data: 2011-06-09 12:18:18
    Temat: Re: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    NESSO <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał(a):

    > zdarzyło sie , myślalem że dolece odpuszczajac wsiowe CPN-y przed samym
    > wlotem do wrocka brakło paliwa
    > najblizszy 5km za mna , reszta 3km przedemną , poratował mnie gośc na
    > kladzie z karnistrem i 5l bęzyny - chwala mu za to , bo nie usmiechało mi
    > się popychac w 30oC ćwierć tonowe moto .
    >
    > Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria
    > moto ) być holowanym - ciągnietym ? przez innego motocykliste , samochód ,
    > jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą



    heh jako ze mialem nieprzyjemnosc po awarii komputera holowac swoje moto z
    kolega przez prawie 3 000 km (z okolic Gruzji) powiem tak...

    jak inni... tasma taka z 5-7 metrow (ani krotsza ani dluzsza), miedzy lagami
    pod polka, i do lewej manetki na luzno aby puszczac jak trzeba, zjezdzajac z
    gor holowany puszcza tasme i sam zjezdza (tak jest najbezpieczniej) W
    POZOSTALYCH PRZYPADKACH WYPRACOWALISMY taka metode, gdy bylo normalne
    hamowanie (nie awaryjne), podnosilem jako holujacy lewa lapke do gory i
    kolega holowany hamowal hamulcem tylnym (nie przednim bo wtedy jest
    niebezpieczenstwo najechania na tasme i gleba), sprawdzalo sie to chociaz
    tarcza byla na tyle przeciazona ze zrobila sie po czasie fioletowa z
    przegrzania, po odpowiedniej ilosci km w tym ukladzie jechalismy ze zwykla
    predkoscia drogowa ostatnie 1700 km robiac w jedna dobe...

    nie polecam ale da sie


    acha, holowany pojazd (moto, calosc bagazey jak i kierowca) lepiej jak jest
    lzejszy niz tez ktory holuje bo inaczej jest problem przy ruszaniu lub
    wyprzedzaniu innych pojazdow, a najwiekszy na ciasnych serpentynach kiedy
    holujacemu zestaw ciezko utrzymac przednie kolo na asfalcie (takie jest
    obciazenie), no i snieg w gorach na drodze tez nie pomaga...

    kosztem byla zlechana tylna opona w holujacym pojezdzie i przegrzana tylna
    tarcza w holowanym pojezdzie ze o bardzo zlym samopoczuciu holowanego nie
    wspomne....:-(((


    podkreslam.... - nie polecam choc da sie jak nie ma wyjscia...

    pawel ACE
    ST i TT


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: