  • 1. Data: 2011-11-24 15:06:52
    Temat: styki karty SIM (wzor) na PCB
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    gdzie moge kupic kilka sztuk plytki pcb z wytrawionymi stykami jak na
    karcie SIM - potrzebuje zrobic przedluzke (czyli wetknac w zlacze
    takie cudo i na kabelku wyprowadzic zlacze w inne miejscie...na tym
    zamontowac gniazdo pod SIM i przymontowac do obudowy).

    Gniazda pod karte SIM sa,ale potrzebuje tej drugiej czesci (cienkie
    pcb i wzorek zlacza wytrawiony z miedzi + styki do przylutowania
    kabelkow lub tasmy).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-11-24 21:05:15
    Temat: Re: styki karty SIM (wzor) na PCB
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Poszukaj na allegro "karta do splitera"

  • 3. Data: 2011-11-25 08:29:05
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Nov 2011 22:05:15 +0100, "William Bonawentura"
    <w...@o...pl> wrote:

    >Poszukaj na allegro "karta do splitera"

    ale ja nie potrzebuje karty do splitera tylko kawalek plytki "dummy
    SIM" aby do niej przylutowac kabelki i gniazd SIM (taka przedluzacz).

    Jest tu ktos, kto robi takie rzeczy i moglby sprzedac (zrobic) kilka
    taki "simkow". Bo ma wprawe, cienki laminat i linie produkcyjna?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-11-25 08:46:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-25 09:29, a...@p...pl pisze:

> [...]
    >
    > Jest tu ktos, kto robi takie rzeczy i moglby sprzedac (zrobic) kilka
    > taki "simkow". Bo ma wprawe, cienki laminat i linie produkcyjna?

    Może takie coś?
    http://www.dealextreme.com/p/supper-x-sim-iii-univer
    sal-phone-operator-network-sim-card-unlock-attachmen
    t-23988

  • 5. Data: 2011-11-25 15:35:20
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 24/11/2011 15:06, a...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > Gniazda pod karte SIM sa,ale potrzebuje tej drugiej czesci (cienkie
    > pcb i wzorek zlacza wytrawiony z miedzi + styki do przylutowania

    kup gotowca
    http://www.ebay.co.uk/itm/Luxury-General-Mobile-Phon
    e-Sim-Card-Extender-Connector-Junctor-Jointor-Tester
    -/170731568549?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c064
    fda5

  • 6. Data: 2011-11-25 22:41:43
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 25 Nov 2011 15:35:20 +0000, Cezar <c...@B...pl> wrote:

> [...]
    ne-Sim-Card-Extender-Connector-Junctor-Jointor-Teste
    r-/170731568549?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c06

    dzieki, jako jedyny zrozumiales moje intencje. Juz teraz wiem czego
    ew. szukac. Ale przy takich cenach, to chyba sam cos takiego
    zmajstruje.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-11-26 11:04:00
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-25 23:41, a...@p...pl pisze:

> [...]
    >

    > dzieki, jako jedyny zrozumiales moje intencje. Juz teraz wiem czego
    > ew. szukac. Ale przy takich cenach, to chyba sam cos takiego

    Zal ci 30zl to myslisz ze za ile ktos by ci to zaprojektowal ewentualnie
    wyprodukowal w ilosci 4-6 szt palancie ?

  • 8. Data: 2011-11-26 12:09:01
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

  • 9. Data: 2011-11-26 18:37:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-11-25 23:41, a...@p...pl wrote:
    [.....]
    > dzieki, jako jedyny zrozumiales moje intencje. Juz teraz wiem czego
    > ew. szukac. Ale przy takich cenach, to chyba sam cos takiego
    > zmajstruje.
    Mi to przy takich cenach zdecydowanie nie chciałoby się czegoś takiego
    majstrować. :-)

  • 10. Data: 2011-11-30 23:58:19
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 26 Nov 2011 19:37:59 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:

    >On 2011-11-25 23:41, a...@p...pl wrote:
    >[.....]
    >Mi to przy takich cenach zdecydowanie nie chciałoby się czegoś takiego
    >majstrować. :-)

    z 10 szt. bede tego potrzebowal, wiec chyba wyjdzie taniej to zrobic.

    --
    ThinkXtra