  • 11. Data: 2015-06-18 20:24:44
    Temat: Re: strzelanie z rury wydechowej
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:5582f4b2$0$27522$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2015-06-17 o
    23:55, Grzybol pisze:
    > Np: news.neostrada.pl

    Przez serwer z ktorego wysylam nie moge czytac - nie widac nowych postow ani
    moich odpowiedzi. Przeskakiwanie na serwery w OE jest uciążliwe. Chyba, że
    znasz jakiś serwer darmowy, w którym można pisać i czytać.

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2015-06-18 20:29:32
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 20:24, Grzybol pisze:

    > Przez serwer z ktorego wysylam nie moge czytac - nie widac nowych postow
    > ani moich odpowiedzi. Przeskakiwanie na serwery w OE jest uciążliwe.
    > Chyba, że znasz jakiś serwer darmowy, w którym można pisać i czytać.
    Sprobuj freenews.netfront.net
    A grupa to juz dno metr mulu wodorosty i niedorozwoje ze sikacza..

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 13. Data: 2015-06-18 20:37:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:mlv2mc$18i4$1@adenine.netfront.net... W dniu 2015-06-18 o 20:24,
    Grzybol pisze:
    > Sprobuj freenews.netfront.net
    > A grupa to juz dno metr mulu wodorosty i niedorozwoje ze sikacza..

    Czyżby działał?:-)

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2015-06-18 20:41:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Grzybol pisze:
    > Sprobuj freenews.netfront.net
    > A grupa to juz dno metr mulu wodorosty i niedorozwoje ze sikacza..

    Chyba jednak nadal jest jak było: wysyłać mogę a czytać już nie. Nie widzę
    nawet tego co wysłałem. Mam internet w świdmanie - taki lokalny provider ze
    Świdnika. Zadzwoniłem z pytaniem, z jakiego serwera mogę korzystać, żeby
    czytać grupy dyskusyjne, to Pan serwisant zapytał mnie: "a co to są grupy
    dyskusyjne?" Tyle się dowiedziałem.:-) Przejrzałem internet, ptóbowałem
    wszystkich jakie znalazłem i dupa. Na niektórych mogę wysłać posta ale juz
    go nie przeczytam.

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2015-06-19 13:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol pisze:

> [...]
    > internet, ptóbowałem wszystkich jakie znalazłem i dupa. Na niektórych
    > mogę wysłać posta ale juz go nie przeczytam.

    To poproś o rozmowę z pracownikiem umysłowym a nie fizycznym.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-06-19 23:02:50
    Temat: Re: strzelanie z rury wydechowej [OT]
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol pisze:

    > Chyba jednak nadal jest jak było: wysyłać mogę a czytać już nie. Nie
    > widzę nawet tego co wysłałem. [...]

    Kilka(naście) tygodni temu zrobiło mi się coś podobnego na
    news.inetia.pl - korzystałem, bo mam od nich łącze. Teraz jest
    news.atman.pl i na razie póki co jeszcze działa...

    pzdr z Polski B
    --
    ARQ
    enduro różne,

  • 17. Data: 2015-06-19 23:16:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ARQ" <n...@f...everyone.com> napisał w wiadomości
    news:mm201p$1lc$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol
    pisze:
    > Kilka(naście) tygodni temu zrobiło mi się coś podobnego na
    > news.inetia.pl - korzystałem, bo mam od nich łącze. Teraz jest
    > news.atman.pl i na razie póki co jeszcze działa...
    > pzdr z Polski B

    Próbuję na atmanie.
    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2015-06-19 23:16:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    pisze:
    > Kilka(naście) tygodni temu zrobiło mi się coś podobnego na
    > news.inetia.pl - korzystałem, bo mam od nich łącze. Teraz jest
    > news.atman.pl i na razie póki co jeszcze działa...
    > pzdr z Polski B

    Zadziałał atman:-) Dzięki za pomoc.

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2015-06-19 23:23:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    pisze:
    > Kilka(naście) tygodni temu zrobiło mi się coś podobnego na
    > news.inetia.pl - korzystałem, bo mam od nich łącze. Teraz jest
    > news.atman.pl i na razie póki co jeszcze działa...
    > pzdr z Polski B

    Wydaje mi się że jednak nie widzę wszystkich postów. Ale sprawdzi sie w
    praniu. I tak jest lepiej niż było:-)
    Być może ten atman eliminuje automatycznie gimbazę...

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2015-06-19 23:37:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-19 o 23:23, Grzybol pisze:

    > Wydaje mi się że jednak nie widzę wszystkich postów.

    wydaje Ci sie

    > Być może ten atman eliminuje automatycznie gimbazę...

    uzywam od dawna, nie eliminuje. A moze nawet eskaluje ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C