eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowastroze moralnosci w SaturnieRe: stroze moralnosci w Saturnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Date: Sun, 04 Dec 2011 15:19:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <jbfvhv$bvc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <T...@n...aioe.org>
    <jbdncc$f1v$1@mx1.internetia.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jbe6p5$ovh$1@inews.gazeta.pl> <4edaa288$1@news.home.net.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4edaa70f$1@news.home.net.pl>
    <jbfdpi$gv9$2@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline12607.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323008383 12268 85.89.170.68 (4 Dec 2011 14:19:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 14:19:43 +0000 (UTC)
    X-User: mwyszomir
    X-Antivirus: avast! (VPS 111204-0, 2011-12-04), Outbound message
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto:808406 pl.rec.foto.cyfrowa:885860
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-04 13:12, Andrzej Lawa pisze:

    > [...]
    > Profesjonaliści dość często zapominają o oczywistych (później)
    > drobiazgach. Ot chociażby niedawny przypadek lądowania bez podwozia -
    > okazało się, że wywaliło jakiś bezpiecznik, co nie było sygnalizowane,
    > nie było objęte procedurą, więc nikt nie pomyślał pójść obejrzeć
    > wszystkie bezpieczniki. I teraz mają dylemat - czy jakby go włączyli, to
    > podwozie by się jednak wysunęło...
    >

    Przykład kompletnie nietrafiony. Wiesz ile jest bezpieczników w takim
    samolocie? Jaki procent ich jest w miejscach dostępnych podczas lotu?
    Ile czasu zajęłoby sprawdzenie tych, do których był dostęp? Do tego
    często się zdarza, że istnieje przyczyna dla której bezpiecznik się
    spalił - w takiej sytuacji jego włączenie bez wyeliminowania przyczyny
    grozi rozszerzeniem zakresu awarii. Zajmuję się zawodowo serwisowaniem -
    akurat nie samolotów, a aparatury medycznej - i wiem, ze często
    sprawdzenie pojedyńczego, podejrzanego bezpiecznika potrafi trwać nawet
    i kilkanaście minut - po prostu aby uzyskać do niego dostęp trzeba
    odkręcić parę śrubek, zdjąć jakieś pokrywy, na dodatek nie wszystko
    można robić przy włączonym zasilaniu...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: