  • 11. Data: 2014-08-17 16:57:16
    Temat: Re: strona z serwisowkami laptopów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lskof9$7g1$1@node2.news.atman.pl...
    > jebać po/eu
    >
    > mam prośbę, Ktoś tu podawał adres strony z serwisówkami do laptopów,
    > mógłbym prosić, żeby Ktoś kto zanotował wkleił mi tu link?
    >
    > ogólnie to i inne strony z serwisówkami by się przydały...

    Podam Ci adres tej strony www jak przeprosisz za swoje bluzgi.

  • 12. Data: 2014-08-17 21:43:54
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> schrieb im Newsbeitrag
    > "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> wrote in message

    > Podam Ci adres tej strony www jak przeprosisz za swoje bluzgi.
    Po jaki chuj mu odpowiadasz? Trolla można tylko zagłodzić, nie widzisz, że w
    większości przypadków pojeb już gada sam ze sobą? Zawsze się musi jakiś
    niedorobiony znaleźć co mu odpowie?

  • 13. Data: 2014-08-18 02:40:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Hans Kloß" <d...@i...pl> wrote in message
    > Po jaki chuj mu odpowiadasz?

    Nie podobają mi się Twoje bluzgi.

    > Trolla można tylko zagłodzić, nie widzisz, że w większości przypadków
    > pojeb już gada sam ze sobą?
    > Zawsze się musi jakiś niedorobiony znaleźć co mu odpowie?

    Wybij sobie z głowy że wszyscy będą robić tylko to co tobie pasuje :-)

  • 14. Data: 2014-08-18 08:02:29
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 18.08.2014 o 02:40, Pszemol pisze:
    > "Hans Kloß" <d...@i...pl> wrote in message
    >
    > Nie podobają mi się Twoje bluzgi.

    > Wybij sobie z głowy że wszyscy będą robić tylko to co tobie pasuje :-)

    I na złość pozostałym użytkownikom grupy będziesz dokarmiał?

  • 15. Data: 2014-08-18 09:07:04
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    uważasz Pszemol, ze mam przepraszać tych złamanych chu...ów?

  • 16. Data: 2014-08-18 11:50:10
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    > "Hans Kloß" <d...@i...pl> wrote in message
    >
    > Nie podobają mi się Twoje bluzgi.

    A mi Twoja głupota (przynajmniej w tym temacie).

    Ty na pewno nie...

  • 17. Data: 2014-08-18 18:50:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zbych" <a...@o...pl> wrote in message
    > I na złość pozostałym użytkownikom grupy będziesz dokarmiał?

    Dlaczego uważasz że "na złość"?

  • 18. Data: 2014-08-18 18:52:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > uważasz Pszemol, ze mam przepraszać tych złamanych chu...ów?

    Uważam że powinieneś przeprosić NAS, grupowiczów,
    za używanie w swoich wypowiedziach adresowanych
    do nas niepotrzebnych i nie na temat bluzgów.
    Zrozum, że te bluzgi powodują że nikt Ci tu nie pomaga
    i nikt Cię tu nie będzie traktował poważnie. Skończ z tym!

  • 19. Data: 2014-08-18 18:55:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> schrieb im Newsbeitrag

    > A mi Twoja głupota (przynajmniej w tym temacie).

    Szkoda że różnicę opinii czy odmienne zdanie na jakiś temat
    nazywasz głupotą - to niepotrzebne tu nikomu "mocne słowa",
    które nie prowadzą do osiągnięcia porozumienia...

    > Ty na pewno nie...

    Nie miej pretensji do mnie że nie postępuję dokładnie tak jak Ty
    i nie filtruję dokładnie tych samych ludzi których filtrujesz Ty.
    Podejmując decyzję że go będziesz filtrował musisz przyjąć do
    wiadomości że nie wszyscy będą robić to co chcesz tak jak chcesz.

  • 20. Data: 2014-08-18 20:24:28
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 18.08.2014 18:50, Pszemol wrote:
    > "Zbych" <a...@o...pl> wrote in message
    >
    > Dlaczego uważasz że "na złość"?

    Dostałeś jakieś gratulacje w związku z dokarmianiem tego trola? Bo na
    razie zauważyłem coś przeciwnego.