  • 1. Data: 2015-07-16 10:02:38
    Temat: stój na crossa
    Od: asia333666 <edek22222@_NOSPAM_o2.pl>

    witam, znudził się mi już mój biało-niebieski strój chcę kupić jakiś w
    kolorach damskich, jednak nic nie moge znaleźć, pomożecie ? ;)

  • 2. Data: 2015-07-16 11:26:16
    Temat: Re: stój na crossa
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-16 o 10:02, asia333666 pisze:
    > witam, znudził się mi już mój biało-niebieski strój chcę kupić jakiś w
    > kolorach damskich, jednak nic nie moge znaleźć, pomożecie ? ;)
    No jasne. Tu możesz liczyć na pomoc.
    Zamień biało-niebieski na alabastrowo-lazurowy i już po kłopocie ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2015-07-16 20:16:15
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2015-07-16 11:26, Jacek pisze:

    > Zamień biało-niebieski na alabastrowo-lazurowy i już po kłopocie ;-)

    eee.. wedle elle to teraz modne:
    Cerata, stokrotki, pasy.

    --
    jeDrASS

  • 4. Data: 2015-07-17 14:16:33
    Od: asia333666 <edek22222@_NOSPAM_o2.pl>

    chodzimi o strony na jakich mozna kupic strój,
    24 mx, olx, enduro cross przejrzane i nic :(

  • 5. Data: 2015-07-17 14:33:43
    Temat: Re: st?j na crossa
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 14:16, asia333666 pisze:
    > chodzimi o strony na jakich mozna kupic strój, 24 mx, olx, enduro cross
    > przejrzane i nic :(

    A tu:

    http://4bikes.pl/
    http://www.fmx.pl/
    http://enduro-cross.pl/bluzy-motocyklowe,c22.html
    http://intermotors.pl/pol_m_Off-road-Cross-Enduro_Ko
    szulki-off-road-cross-19005.html

    I parę innych które wyrzuciły google.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2015-07-17 22:36:14
    Od: asia333666 <edek22222@_NOSPAM_o2.pl>

    Dzięki, ale nic nie ma, moze dwa lekko różowe za prawie 500 zł same
    spodnie to podziękuje :(

  • 7. Data: 2015-07-17 23:00:28
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    Zobacz jeszcze tu: http://www.sklep.motox.pl/