  • 11. Data: 2014-05-04 15:37:38
    Temat: Re: sterownik z ethernetem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:lk5bn6$sgj$2@node1.news.atman.pl...
    > ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

    Ja mam, kosztować będzie 10zł przez PayPal.

  • 12. Data: 2014-05-04 15:48:57
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    eeeeeeeee, podrożało o 200%... jak to w europie?

  • 13. Data: 2014-05-04 15:49:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak już płacić to może za jakiś manual do arduino? po ile i co Kolega
    przetrzymuje?

  • 14. Data: 2014-05-04 19:01:13
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-04 14:27, tusk, donald tusk pisze:

    > jak napisac program pod windę do sterowania czyms takim?

    To zależy od tego co tak naprawdę siedzi we flashu tego PIC-a. Skoro
    jest tam sterowanie przez stronę WWW, to pewnie mógłbyś napisać jakiś
    program pod PC, który wysyłałby odpowiednie zapytania HTTP GET/POST.
    Może jednak autor dodał też możliwość sterowania pakietami UDP, to
    jeszcze bardziej ułatwiałoby sprawę.

    Jednak ta konstrukcja jest nieco przestarzała. RTL8019 to dosyć stary
    układ. Był stosowany w kartach sieciowych PC w czasach świetności
    magistrali ISA. Ma swoje zalety, ale ma też trochę wad - przede
    wszystkim trzeba poświęcić sporo linii GPIO procesora. Dlatego właśnie
    dzisiaj stosuje się takie układy jak ENC28J60 albo W5100.

    > ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

    Może warto spróbować w najbliższej bibliotece akademickiej? ;)

  • 15. Data: 2014-05-04 19:29:04
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a czym można wysyłać w windzie pakiedy TCP i UDP?

  • 16. Data: 2014-05-04 20:00:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 19:29, tusk, donald tusk pisze:
    > a czym można wysyłać w windzie pakiedy TCP i UDP?

    Portem Eth.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2014-05-04 20:02:41
    Od: "europa.europa" <e...@e...oi>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > Ktos wie jak czyms takim sie steruje:
    > http://allegro.pl/avt966-b-karta-przekaznikow-z-inte
    rfejsem-ethernet-i4148535678.html
    > ?
    > jak napisac program pod winde do sterowania czyms takim?
    >
    > ogólnie ma Ktos moze pelen artykul ze schematem i programem?

    moze ten...?
    http://tinyurl.com/q79bddj

    europa.io

  • 18. Data: 2014-05-04 20:42:57
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    żart godny jana...

    może Ktoś inny?

  • 19. Data: 2014-05-04 21:08:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 20:42, tusk, donald tusk pisze:
    > żart godny jana...
    >
    > może Ktoś inny?

    Czy jakaś poważna dysfunkcja uniemożliwiła ci wpisanie do Google słów:
    network programming library? Mi zajęło to pół minuty.
    Proszę bardzo. Masz tu przykłady bibliotek umożliwiających pisanie w
    c/c++. Pochwal się gdy napiszesz działający program.
    http://stackoverflow.com/questions/118945/best-c-c-n
    etwork-library

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2014-05-04 21:41:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > eeeeeeeee, podrożało o 200%... jak to w europie?

    Nie oferowałem Ci nigdy artykułu z Elektroniki Praktycznej,
    więc nic nie podrożało tylko inny produkt/usługa to inna cena.