  • 1. Data: 2011-03-30 14:59:18
    Temat: sterownik telefoniczny
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebowalbym sterowania kilkoma sygnalami via linia telefoniczna.

    Potrzebowalbym zrobic sobie sterowniki, ktory odbierze polaczenie
    (najlepiej wpuszcza tylko po clip lub pin) i bedzie odbieral kody dtmf
    z linii i po detekcji ustawialby odpowiednie linie 1/0...A jak sie
    rozlaczy rozmowa, to poprawnie "odlozy" sluchawke.

    Albo przynajmniej uklad detekcji dzwonienia, podnoszenia
    sluchawki.......i pozniej detekcji odlozenia sluchawki po drugiej
    stronie.

    oraz wyciagnienie lini audio IN, OUT z linii telefonicznej, tak aby
    dalo sie to podlaczyc do komptera!!! Jakies rozdzielenie i
    dopasowanie.

    Wiem, ze pewnie bylo to wiele razy, ale moglibysci rzucic moze jakimis
    projektami?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-03-30 15:50:22
    Temat: Re: sterownik telefoniczny
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 30/03/2011 15:59, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > potrzebowalbym sterowania kilkoma sygnalami via linia telefoniczna.

    Jakis maly komputerek embedded z asteriskiem.

> [...]
    > z linii i po detekcji ustawialby odpowiednie linie 1/0...A jak sie
    > rozlaczy rozmowa, to poprawnie "odlozy" sluchawke.

    asterisk + jakis skrypt AGI + GPIO.

    > Albo przynajmniej uklad detekcji dzwonienia, podnoszenia
    > sluchawki.......i pozniej detekcji odlozenia sluchawki po drugiej
    > stronie.

    j.w.

    > oraz wyciagnienie lini audio IN, OUT z linii telefonicznej, tak aby
    > dalo sie to podlaczyc do komptera!!! Jakies rozdzielenie i
    > dopasowanie.

    asterisk + jackaudio

    > Wiem, ze pewnie bylo to wiele razy, ale moglibysci rzucic moze jakimis
    > projektami?

    c.